شناسهٔ خبر: 43454723 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مراسم چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل به صورت آنلاین برگزار می‌شود

irancell

صاحب‌خبر -

مراسم چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل به دلیل ادامه‌دار بودن شیوع ویروس کرونا در ایران به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد مراسم گرامی‌داشت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل به دلیل ادامه‌دار بودن شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این مراسم با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و همراهی اصحاب رسانه در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ از طریق تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس این اپراتور برگزار می‌شود.

جزئیات مراسم چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل

اپراتور ایرانسل به دلیل شرایط کرونایی در مراسم امسال فقط میزبان جمع معدودی از خبرنگاران رسانه‌ها خواهد بود. از این رو این اپراتور از آن دسته از اهالی که برای حضور در این مراسم طبق اطلاعیه یکشنبه ۲۷ مهر تمایل خود را ابراز کردند، قرعه کشی انجام داد و از جمع معدودی دعوت به عمل آورد. سایر اهالی راسه بر بستر تلویزیون اینترنتی لنز و پلتفرم دانا پلاس از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۹ مهر در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل اپراتور ایرانسل در این مراسم از آخرین دستاوردهای این اپراتور سخن خواهد گفت و در قسمت پایانی مراسم نیز به پرسش‌های اصحاب رسانه پاسخ خواهد داد. گفتنی است شبکه تلفن همراه ایرانسل ۱۴ سال قبل در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۸۵ به صورت رسمی راه‌اندازی شد و از ۲۹ مهر ۹۹ پانزدهمین سال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نظر شما