شناسهٔ خبر: 43436465 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

همتی در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی استان هرمزگان:

هم افزایی نهادهای انتظامی و امنیتی عامل اصلی کاهش جرائم در هرمزگان است

استاندار هرمزگان هم‌افزایی نهادها و ارگان های انتظامی، نظارتی، امنیتی و قضایی در این استان را عامل اصلی موفقیت در ارتقاء آمارهای مربوط به کاهش جرائم مختلف در هرمزگان برشمرد و گفت: تأمین امنیت هرمزگان به منزله تأمین امنیت کشور است که جز در سایه ایمان و باور به حاکمیت مردم و همراهی آنان محقق نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فریدون همتی در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی استان هرمزگان، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و هفته نیروی انتظامی، با بیان اینکه دستیابی به آمار مطلوب در حوزه کاهش وقوع جرم در استان، نمود عینی تلاش، فداکاری، ایثارگری، هوشیاری و برنامه ریزی نیروی انتظامی است، عنوان کرد: در حالی که هرمزگان بیش از یک‌هزار و 400 کیلومتر نوار ساحلی و مرز دریایی دارد اما از نظر امنیت و آرامش و نظم عمومی در شرایط مطلوبی به سر می بریم.

وی توسعه پایدار و رشد کشور را مستلزم تأمین امنیت پایدار دانست و افزود: اقتدار ما در دو حوزه سرزمینی و برون سرزمینی در حوزه نظامی و دیپلماسی خارجی باعث شده است که دشمن دچار درماندگی شود و تحریم های تسلیحاتی پس از 10 سال در سایه همین اقتدار برداشته شد.

رئیس شورای تأمین استان هرمزگان امنیت پایدار و متمایز کنونی کشورمان نسبت به دیگر کشورها را، محصول فداکاری ملت ایران و هماهنگی، انسجام و وحدت همه مسئولان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اگرچه اختلاف نظرهایی ممکن است در برخی مسائل وجود داشته باشد اما در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی همه مسئولان نظام همیشه در کنار هم بوده و هستند.

وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی دشمن در برخی موارد به مراتب از جنگ هشت ساله و دفاع مقدس سخت‌تر است، چرا که در جنگ اقتصادی همه خانواده ها از دریچه اقتصاد مورد حمله قرار گرفته اند.

همتی، استفاده همه جانبه از امکانات و ابزارهای موجود را در راستای خنثی سازی تلاش دشمن در این عرصه مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز همانطور که دشمن در عرصه دفاعی و نظامی جرأت و قدرت مقابله با ایران اسلامی را ندارد، باید در عرصه اقتصادی نیز خود را آن‌قدر قوی کنیم که جایی برای نفوذ دشمن باقی نگذاریم.

نظر شما