شناسهٔ خبر: 43418466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فریدون همتی مطرح کرد؛

خانواده ها در جنگ اقتصادی مورد حمله قرار گرفنه اند

موج نیوز

استاندار هرمزگان عنوان کرد: جنگ اقتصادی دشمن در برخی موارد به مراتب از جنگ هشت ساله و دفاع مقدس سخت‌تر است، چرا که در جنگ اقتصادی همه خانواده ها از دریچه اقتصاد مورد حمله قرار گرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم صبح‌گاه ‌عمومی فرماندهی انتظامی استان، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی ، با بیان اینکه دستیابی به آمار مطلوب در حوزه کاهش وقوع جرم در استان، نمود عینی تلاش، فداکاری، ایثارگری، هوشیاری و برنامه ریزی نیروی انتظامی است، بیان داشت: در حالی که هرمزگان بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی و مرز دریایی دارد و موقعیت مناسبی برای فعالیت قاچاقچیان به دلیل شرایط خاص استان فراهم شده است، اما از نظر امنیت و آرامش و نظم عمومی در شرایط مطلوبی به سر می بریم.

وی توسعه پایدار و رشد کشور را مستلزم تأمین امنیت پایدار دانست و گفت: اقتدار ما در دو حوزه سرزمینی و برون سرزمینی در حوزه نظامی و دیپلماسی خارجی باعث شده است که دشمن دچار درماندگی شود و تحریم های تسلیحاتی پس از ۱۰سال در سایه همین اقتدار برداشته شد.

همتی، ضمن اشاره به نقش هدایت‌گر و حمایت‌گر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تحقق اقتدار و ارتقاء امنیت درون و برون سرزمینی، افزود: نقشه شوم دشمنان اسلام و توطئه بزرگی مانند داعش در کشور سوریه و عراق که به فرماندهی سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه آفرینی جوانان رشید این مرز و بوم خنثی شد، جز با هدایت رهبر معظم انقلاب و دیپلماسی حاصل از منطق و عقلانیت محقق نمی شد.

رئیس شورای تأمین استان هرمزگان، امنیت پایدار و متمایز کنونی نسبت به دیگر کشورها را، محصول فداکاری ملت ایران و هماهنگی، انسجام و وحدت همه مسئولان نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: اگرچه اختلاف نظرهایی ممکن است در برخی مسائل وجود داشته باشد اما در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی همه مسئولان نظام همیشه در کنار هم بوده و هستند.

وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی دشمن در برخی موارد به مراتب از جنگ هشت ساله و دفاع مقدس سخت‌تر است، چرا که در جنگ اقتصادی همه خانواده ها از دریچه اقتصاد مورد حمله قرار گرفته اند.

همتی، استفاده همه جانبه از امکانات و ابزارهای موجود را در راستای خنثی سازی تلاش دشمن در این عرصه مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز همانطور که دشمن در عرصه دفاعی و نظامی جرأت و قدرت مقابله با ایران اسلامی را ندارد، باید در این عرصه نیز خود را آن‌قدر قوی کنیم که جایی برای نفوذ دشمن باقی نگذاریم.

نظر شما