شناسهٔ خبر: 43377889 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرتیپ هادیان:

سازمان عقیدتی سیاسی نقش اصلی در نهادینه کردن فرهنگ دینی و عاشورایی داشته است

معاون هماهنگ کننده نهاجا، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی نقش اصلی در نهادینه کردن فرهنگ دینی و عاشورایی و زنده نگه داشتن ارزش ها و باورهای اسلامی را داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت ۲۴ مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی اظهار کرد: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمانی ایدئولوژی سیاسی در اوایل انقلاب موجب خنثی شدن تهدیدات فرهنگی و عقیدتی در شرایط خاص سیاسی کشور در آن زمان شد و امروز بعد از گذشت چهل سال از تشکیل این سازمان، برکات و فلسفه وجودی این نهاد مقدس بیش از پیش مشخص شده است.

وی افزود: وجه تمایز ارتش ایران اسلامی با دیگر کشورها، حوزه عقیدتی سیاسی و اهمیت امور اعتقادی و دینی است و سازمان عقیدتی سیاسی نقش اصلی در نهادینه کردن فرهنگ دینی و عاشورایی و زنده نگه داشتن ارزش ها و باورهای اسلامی را داشته است. 

هادیان ادامه داد: تلاش شبانه روزی در حوزه مباحث جنگ نرم، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت، برنامه های قرآنی و بصیرت افزایی  و مهم تر از همه اجرایی کردن طرح های فرهنگی مصباح در حوزه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های آن ها تنها گوشه ای از فعالیت های صورت گرفته توسط این نهاد مقدس است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا خاطرنشان کرد: کارکنان و روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی، فرماندهان حوزه جنگ نرم به شمار می روند و علیرغم هزینه های گزاف دشمنان در حوزه های فرهنگی، تمامی توطئه های آن ها تا به امروز خنثی شده و هدف نهایی ما، تبدیل شدن به ارتش معنویت محور به معنای واقعی کلمه است.

نظر شما