شناسهٔ خبر: 43292780 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش از دانشگاه شهید ستاری بازدید کرد

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با حضور در دانشگاه هوایی علوم و فنون شهید ستاری از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به همراه سرهنگ پزشک ناصری رییس اداره بهداشت و درمان این نیرو، با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن ارزیابی فعالیت‌های آموزشی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

هادیان در این بازدید گفت: برای اجرایی شدن فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای کمک به کادر درمان، لازم است رعایت حداکثری  دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را مد نظر قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور دانشجویان جدید و آغاز سال تحصیلی خاطرنشان کرد: امروز جوانان دانشگاه هوایی امانتی در دستان ما هستند، بنابراین همه تلاش ما باید در راستای اعتلای علمی، فرهنگی و جایگاه اجتماعی این عزیزان باشد تا در مسیر صحیح قرار گیرند و ان‌شاءالله به سر منزل نهایی برسند.

در ادامه رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا با اشاره به  لزوم رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و درمانی بصورت انفرادی و جمعی توسط کارکنان، گفت: نیروی الهی هوایی ارتش در سطح نیرو های مسلح جزء نیروهای پیشگام و نمونه در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران  کرونایی است.

وی افزود: با فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)  و دستور اکید فرمانده نیروی هوایی ارتش تمام پایگاه‌ها و مراکز درمانی این نیرو با تمام توان بصورت شبانه‌روزی آمادگی خدمت رسانی به  مردم عزیز ایران را دارند.

نظر شما