شناسهٔ خبر: 43358891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها؟ حداقل تا بهمن عملی نمی‌شود

حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها حداقل تا چند ماه آینده اتفاق نخواهد افتاد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ویروس لعنتی کرونا نه تنها باعث شد که هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم بدون حضور تماشاگران برگزار شود بلکه موج سوم این ویروس که هر روز قربانیان زیادی می‌گیرد باعث شده که لیگ بیستم به احتمال زیاد تا نیم فصل، بدون حضور تماشاگران و در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر برگزار شود.

این خبری است که سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به روزنامه ایران داده و گفته است: فعلاً مجوز حضور تماشاگران را نداریم و این موضوع به مدیریت بهداشت کشور بستگی دارد. البته پیگیر این موضوع هستیم و باید ستاد مبارزه با کرونا و ایفمارک که در خصوص این موضوع تصمیم گیرنده هستند، مجوز صادر کنند. مسئولان فدراسیون فوتبال عضو این ستاد هستند و من هم در جلسات این ستاد حضور دارم. موضوع حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تا بهمن و اسفندماه منتفی است و باید ببینیم پس از آن چه اتفاقی می‌افتد.

لیگ برتر در حالی تا چند ماه آینده بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد که در برخی کشور‌های اروپایی، بخشی از ظرفیت سکو‌ها به هواداران اختصاص داده شده و آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به ورزشگاه بروند.

اینکه ممکن است در لیگ برتر هم شاهد چنین اتفاقی باشیم، موضوعی است که مهدی امید چندانی به عملی شدنش ندارد: همه در سازمان لیگ و فدراسیون به دنبال راهکاری هستند که بازی‌ها با تماشاگر باشد، چون بدون حضور آن‌ها فوتبال لطفی ندارد. اما فعلاً شرایط همان چیزی است که عرض کردم.

نظر شما