شناسهٔ خبر: 67810967 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان:

در سه سال گذشته ۲۲۹۰ مدال گرفتیم / کاروان ایران بدون هیچ نگرانی عازم پاریس شد

وزیر ورزش و جوانان گفت: حوزه ورزش قهرمانی شاخصی است که سطح ورزشی کشورها را مشخص می‌کند و ما در یک دوره سه ساله موفق شدیم که توسط ورزشکاران این سرزمین ۲۲۹۰ مدال بدست آوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی امروز _ چهارشنبه سوم مرداد_ در آخرین جلسه هیئت دولت سیزدهم، با ارائه گزارش نهایی مجموعه وزارت ورزش و جواناناظهار کرد: حوزه ورزش قهرمانی شاخصی است که سطح ورزشی کشورها را مشخص می‌کند و ما در یک دوره سه ساله موفق شدیم که توسط ورزشکاران این سرزمین ۲۲۹۰ مدال بدست بیاوریم. این عدد در مقایسه با دوره چهارساله قبلی، ۴۸۴ مدال افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با حضور رئیس جمهور شهید، ۳ بار مراسم تقدیر از این مدال‌آوران داشتیم و تمام مطالبات ورزشکاران نیز پرداخت شده است. یک پاداش حدوداً چهار برابری را برای مدال‌آوران المپیک در نظر گرفتیم که جمهوری اسلامی از این نظر در جهان رتبه اول را به‌دست آورد و کاروان المپیک ما در حال حاضر بدون هیچ نگرانی اعزام شده است.

هاشمی تصریح کرد: در بخش پروژه‌های عمرانی سیاست، اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود و خوشبختانه از ۴۷۴۲ پروژه نیمه‌تمام موفق شدیم ۱۹۴۷ پروژه را طی این سه سال به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسانیم که برخی از آن‌ها از دهه ۸۰ تا امروز مانده بود.

وی گفت: واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس سال‌ها دغدغه ما بود و ۳۰ سال انتظار پشت آن وجود داشت. خوشبختانه با کمک دولت کار روزمره وزارت ورزش که اداره این ۲ باشگاه بود را از وزارتخانه جدا کردیم و همه مردم نیز از این موضوع راضی هستند.

نظر شما