شناسهٔ خبر: 4333160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

این خبر در حال به روزرسانی است/ در پی تجاوز نظامی به یمن

شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل‌سعود» نمازگزاران جمعه در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شد

مردم خداجو و همیشه در صحنه ایران اسلامی بعد از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری تظاهراتی خشم و انزجار خود را از تجاوز عربستان سعودی به کشور اسلامی یمن اعلام کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود سر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری فارس از سراسر کشور، مردم انقلابی و خداجوی ایران اسلامی بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی تظاهراتی خشم و انزجار خود را از رژیم آل‌سعود به خاطر تجاوز به کشور اسلامی یمن با سر دادن شعارهایی از قبیل مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل‌سعود ابراز داشتند.

راهپیمایی مردم شهرری در محکومیت تجاوز عربستان به یمن

مردم مومن، بصیر و همیشه در صحنه شهرری با برپایی تظاهراتی تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم کردند.

اهالی شهرری در این تظاهرات خواستار توقف فوری حملات هوایی آل‌سعود علیه مردم مسلمان یمن شدند.

مردم اردبیل شعار «مرگ بر سعودی» سر دادند

در این راهپیمایی که بعد از برپایی نماز پرصلابت جمعه در مسیر میدان مصلی تا چهار‌راه امام اردبیل برگزار شد، آحاد مردم مومن و وفادار اردبیل در حالی که پلاکاردهایی مبنی بر «آل‌سعود ننگت باد»، «ما غاصبان را محکوم می‌کنیم» و دیگر مضامینی در محکومیت حمله به یمن فریاد «مرگ بر آمریکا»،‌ «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر آل‌‌سعود» و «مرگ بر وهابی» ‌در دست داشتند، خواستار مداخله جوامع جهانی در پایان یافتن این جنایات آشکار شدند.

مردم اردبیل در حالی در حمایت از مردم یمن به صحنه آمده بودند که شعار سرمی‌دادند «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «دشمن اسلامه امان ورمروک»، «فتنه‌گری نقشه آمریکادی»، «الله اکبر مددی یا علی»، «جان ورروک خط ولایت‌ ده بیز»، «عشق حسینی واری بو ملتین، هامسی سید علی‌ نین سربازی» تا اوج نفرتشان را از رژیم آل‌سعود که مزدور منطقه‌ای آمریکا و سایر دول استبدادی است نشان دهند.

در این راهپیمایی بانوان نیز در کنار آقایان حضور و مشارکت فعالانه داشته و شعارهایی در محکومیت این جنایات و حمایت از مردم مظلوم یمن سر داده و سخن شیخ بد‌رالدین رهبر انصار‌الله را که انقلاب ادامه دارد، سردادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد که در آن بر حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم یمن در برابر حملات ناجوانمردانه آل‌سعود و حامیان غربی آنها تاکید شده و از سازمان ملل و شورای امنیت خواسته شده است به این جنایات بی‌رحمانه پایان دهند.

راهپیمایی نمازگزاران مشهدی علیه جنایات آل‌سعود در حمله به یمن برگزار شد

ظهر امروز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه مشهد پس از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر رضوی همراه با سایر مردم ایران در استان خراسان رضوی و سراسر کشور با برپایی راهپیمایی خشم و انزجار خود را از جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی‌دفاع یمن به نمایش گذاشتند.

نمازگزاران مشهدی با محکوم کردن حملات عربستان سعودی به کشور یمن، با در دست داشتن پوسترهایی در حمایت از مردم مظلوم یمن، شعار سر دادند.

راهپیمایان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر انصارالله پیروز است آل‌سعود نابود است، سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند، خشم و انزجار خود را نسبت به این جنایات نشان دادند و از ملت یمن حمایت کردند.

مردم تبریز تظاهرات کردند

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه تبریز پس از اقامه نماز پرشکوه جمعه به امامت آیت‌الله آل هاشم امام جمعه موقت تبریز در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور تظاهرات کردند.

نمازگزاران جمعه تبریزی با در دست داشتن پوسترهایی در حمایت از مردم مظلوم یمن از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا میدان ساعت تبریز راهپیمایی کرده و در پایان تظاهرات جنایات رژیم سعودی و سکوت مجامع بین‌المللی را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان تبریزی در طول مسیر با سر دادن شعارهایی نظیر انصار الله پیروز است آل‌سعود نابود است، از مردم مظلوم یمن حمایت کردند.

مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، سعودی جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند و سعودی وهابی مخل اتحاد است، نیز از دیگر شعارهای تظاهرکنندگان تبریزی بود.

مردم تبریز در این تظاهرات تأکید کردند که ملت یمن هیچگاه تنها نبوده و نیستند و ملت ایران با تمام توان در کنار جنبش انصارالله و مقاومت جانانه این کشور قرار داشته و از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

تظاهرکنندگان تبریزی خاطرنشان کردند که ملت مسلمان و مظلوم و مقاوم یمن خاصه جنبش انصار الله و رهبر مبارزش سال‌هاست که برای رهایی از حکام وابسته مبارزه کرده و شهید تقدیم کرده‌اند و امروز نیز به خاطر ایستادگی و مقاومت خود مورد هجوم وحشیانه عربستان و برخی کشورهای مرتجع و وابسته قرار گرفته‌اند و ما امروز به ملت باصلابت یمن اعلام می‌کنیم که با مقاومت مردانه خود، نصرت الهی را به همراه خواهید داشت و ملت ایران با تمام وجود از مقاومت جانانه شما در برابر مزدوران استکبار جهانی حمایت خواهد کرد.

گزارش خبرنگاران فارس حاکی است، تظاهرات در حمایت از مردم یمن و محکوم کردن جنایات رژیم سعودی در تمام شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

انتهای پیام/ب/ف4004

نظر شما