شناسهٔ خبر: 4332742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در حمایت از مردم مظلوم یمن

طنین «مرگ بر سعودی» در اردبیل بلند شد/ همدستی آمریکا در جنایات یمن مشهود است

مردم مومن و همیشه در صحنه اردبیل با راهپیمایی و سر دادن شعار «مرگ بر آل‌‌سعود» و «مرگ بر آمریکا» جنایات ناجوانمردانه در حق مردم یمن را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این راهپیمایی که بعد از برپایی نماز پرصلابت جمعه در مسیر میدان مصلی تا چهار‌راه امام اردبیل برگزار شد، آحاد مردم مومن و وفادار اردبیل در حالی که پلاکاردهایی مبنی بر «آل‌سعود ننگ‌ات باد»، « ما غاصبان را محکوم می‌کنیم» و دیگر مضامینی در محکومیت حمله به یمن فریاد «مرگ بر آمریکا»،‌ «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر آل سعود» و مرگ بر وهابی» ‌در دست داشتند، خواستار مداخله جوامع جهانی در پایان یافتن این جنایات آشکار شدند.

مردم اردبیل در حالی در حمایت از مردم یمن به صحنه آمده بودند که شعار سرمی‌دادند «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «دشمن اسلامه امان ورمروک»، «فتنه‌گری نقشه آمریکادی»، «الله اکبر مددی یا علی»، «جان ورروک خط ولایت‌ ده بیز»، «عشق حسینی واری بو ملتین، هامسی سید علی‌ نین سربازی» تا اوج نفرتشان را از رژیم آل‌سعود که مزدور منطقه‌ای آمریکا و سایر دول استبدادی است نشان دهند.

در این راهپیمایی بانوان نیز در کنار آقایان حضور و مشارکت فعالانه داشته و شعارهایی در محکومیت این جنایات و حمایت از مردم مظلوم یمن سر داده و سخن شیخ بد‌رالدین رهبر انصار‌الله را که انقلاب ادامه دارد، سردادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد که در آن بر حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم یمن در برابر حملات ناجوانمردانه آل‌سعود و حامیان غربی آنها تاکید شده و از سازمان ملل و شورای امنیت خواسته شده است به این جنایات بی‌رحمانه پایان دهند.

انتهای پیام/62001/ق20/ف4004

نظر شما