شناسهٔ خبر: 43315381 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خاموشی نورپردازی برج طغرل برای ادای احترام به درگذشتگان میراث فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از خاموشی نورپردازی برج طغرل برای ادای احترام به درگذشت ۴ تن از همکاران وزارت میراث فرهنگی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران) در پیامی درگذشت ۴ تن از همکاران وزارت میراث فرهنگی کشور را تسلیت گفت.

او در این پیام آورده است:

خبر درگذشت چهار تن از همکاران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سانحه رانندگی برای جامعه میراث فرهنگی کشور غمی بسیار سخت و جانسوز بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان، مصیبت وارده را به فعالین میراث فرهنگی، خانواده محترم و معزز این عزیزان از دست رفته تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

محسن شیخ الاسلامی در مدت حضور در معاونت میراث فرهنگی استان تهران خدمات ارزنده‌ای را برای صیانت از تاریخ و هویت استان تهران انجام داد، با توجه به محدودیت‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در برگزاری مراسم یادبود، برای احترام به خدمات ارزنده مرحوم مهندس محسن شیخ الاسلامی و ابوالفظل عبیدی و دو تن از همکاران از دست رفته نزد اهالی میراث فرهنگی، نورپردازی برج طغرل روز سه شنبه ۲۱ مهرماه به مدت ۱۰ دقیقه خاموش می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما