شناسهٔ خبر: 68635175 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

در انتظار تاریخ‌سازی سالار آقاپور

فوق ستاره ایرانی نامزد بهترین بازیکن دنیا شد

سالار آقاپور، فوق ستاره فوتسال ایران که چندی پیش پسر طلایی جهان شناخته شد، حالا از نامزد‌های دریافت بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -
فوق ستاره ایرانی نامزد بهترین بازیکن دنیا شد

سایت تخصصی و مشهور فوتسال پلنت، از کاندیدای بهترین بازیکن جهان در سال 2023 رونمایی کرد و نام سالار آقاپور، پسر طلایی جهان در سال 2022 و فوق ستاره تیم ملی در آن چشم‌نوازی می‌کند و پدیده ایرانی با سوپراستارهای فوتسال دنیا بر سر بزرگ‌ترین جایزه فردی فوتسال رقابت خواهد کرد. آقاپور چندی پیش تنها بازیکن ایرانی در تاریخ لقب گرفت که توانسته است جایزه بهترین بازیکن جوان جهان را به خود اختصاص دهد. در سیاهه بهترین‌ها، 9 بازیکن مشهور دیگر حضور دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.‌

آن‌طور که ورزش 3 روایت کرده، آقاپور جوان در کنار 9 فوق ستاره دیگر دنیا، کارشناسان فوتسال پلنت را برای معرفی بهترین بازیکن به دردسر خواهد انداخت؛ زیرا هر کدام از بازیکنان دارای قابلیت و قریحه‌های بی‌نظیری هستند که در تیم‌های ملی و باشگاهی خود موفق و تعیین‌کننده بوده‌اند.

نامزدهای بهترین بازیکن جهان در سال 2023 به شرح ذیل است؛
سالار آقاپور؛ گهرزمین سیرجان ایران
زیکی‌ته؛ اسپورتینگ لیسبون پرتغال 
پیتو ؛ بارسلونا اسپانیا 
آلن براندی؛ خائن اسپانیا
فریرا داسیلوا؛ مگنوس برزیل
کاتلا؛ بارسلونا اسپانیا
ویکتور موریلو داسیلوا؛ آتلانتیکو برزیل
ال مسرار؛ لاوالویز فرانسه
گستاوو لیما؛ کاسکاول برزیل
پانی وارلا ؛ اسپورتینگ لیسبون - النصر عربستان

پیتو، فوق ستاره برزیلی باشگاه بارسلونا، بیشترین شانس را برای تصاحب عنوان بهترین بازیکن جهان را دارد و همچنین پانی وارلا که در این سیاهه حضور دارد، موفق شد در سال گذشته این جایزه را از آن خود کند. بهترین بازیکن جهان در سال 2023 به زودی توسط سایت فوتسال پلنت اعلام می‌شود و باید دید آقاپور می‌تواند بر سر کسب این جایزه طلایی، کارشناسان را متقاعد کند یا خیر.

نظر شما