شناسهٔ خبر: 43281052 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل خبر داد:

فعالیت ۲۶۷ واحد فناور در استان اردبیل/ حمایت از ایده‌های خلاقانه با هدف کاهش اثرات تحریم

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از فعالیت ۲۶۷ واحد فناور و ۳۳ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،حبیب ابراهیم‌پور طی بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان مشگین‌شهر از فعالیت ۲۶۷ واحد فناور و ۳۳ شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان خبر داد و گفت: در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی این واحدها، ایده‌های خوبی در حال تبدیل شدن به تکنولوژی هستند.

وی از آمادگی پارک علم و فناوری استان برای پذیرش ایده ها خبر داد و افزود: پارک علم و فناوری استان اردبیل در شهرستان‌های اردبیل ، مشگین‌شهر، پارس‌آباد و گرمی از ایده‌های خلاقانه استقبال کرده و این ایده‌ها را پذیرش می‌کند و همچنین نخبگان علمی نیز مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار می گیرند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان در حمایت از ایده های خلاقانه اعلام آمادگی می کند اذعان کرد: حمایت از ایده ها و نخبگان در کاهش اثرات تحریم و همچنین کاهش صدمات وارده شده ناشی از شیوع کرونا به بخش های مختلف مثمرثمر خواهد بود.

ابراهیم‌پور راه اندازی واحدهای فناور در شهرستان‌های استان خبر داد و مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان مشگین‌شهر را از مراکز موفق استان اردبیل معرفی کرد و گفت: در حال حاضر در این مرکز ۱۵ واحد فناور با ۴۵ نفر مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما