شناسهٔ خبر: 43193981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس آموزش‌و‌پرورش اصلاندوز تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد زمینه خلاقیت و نوآوری در دانش‌آموزان ابتدایی

رئیس آموزش‌و‌پرورش شهرستان اصلاندوز بر ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزشی و همچنین فراهم‌سازی زمینه خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان ابتدایی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا قدرت مهرآوران در جلسه مدیران مدارس مقطع ابتدایی عادی و عشایری عنوان کرد: مقطع ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است لذا در سند تحول بنیادین دوره ابتدایی به‌عنوان پایه و اساس آموزش به‌صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و برای رسیدن به اهداف نظام آموزشی، برنامه‌ریزی های مدون در راستای این سند لازم است.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا بر ارتقای کیفیت اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی در مقطع ابتدایی به اهمیت آموزش مهارت های زندگی در این مقطع تاکید کرد.

رئیس آموزش‌و‌پرورش شهرستان اصلاندوز افزود: اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی در مدارس ابتدایی باید زمینه بروز خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان مقطع ابتدایی را فراهم سازد.

مهرآوران با اشاره به طرح‌های آموزشی و تربیتی اجرایی در مقطع ابتدایی عنوان کرد: مدیران مدارس ابتدایی با توجه به شیوه نامه و جلسات توجیهی و آموزشی که درخصوص اجرای طرح ها در مدارس ابتدایی گذرانده‌اند، باید جهت اجرای هرچه بهتر و باکیفیت طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی در مدرسه خود تلاش کنند تا شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان از نظر آموزشی باشیم.

 

نظر شما