شناسهٔ خبر: 4313396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل نظارت و ارزیابی سازمان میراث فرهنگی:

فضای رقابتی در تأسیسات گردشگری ایجاد شود

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: فضای رقابتی باید در زمینه خدمات‌رسانی در تأسیسات گردشگری ایجاد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، علی تیموری اظهار داشت: در سطح کلی و در مجموع، فضای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب و قابل قبول است.

وی با تأکید بر ارتقای سطح ارائه خدمات به گردشگران گفت: یکی از عوامل مهم در اقامت و بازدید گردشگران، بالا بودن سطح کیفیت ارائه خدمات است و در تأسیسات گردشگری باید فضای رقابتی در زمینه خدمات‌رسانی ایجاد شود.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به بازدید از مجتمع‌های بین‌راهی، ورودی شهرها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به مسافران در استان سمنان به صورت محسوس و نامحسوس، گفت: هدف از انجام این بازدیدها، ارزیابی سطح ارائه خدمات و ارائه پیشنهادهای لازم برای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران است.

وی گفت: بر اساس بازدیدها مشخص شد، مراکز اقامتی این استان در حد خوب و متوسط به بالا سرویس‌دهی می‌کنند.

تیموری گفت: با توجه به فعالیت سازمان‌های مختلف در زمینه خدمات‌رسانی به گردشگران، لازم است که این نهادها به جای موازی‌کاری در کنار یکدیگر، یک‌پارچه خدمات‌رسانی کنند.

ارزیابی نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از شهرستان گرمسار آغاز شد و پس از بررسی نحوه خدمات‌رسانی در سرخه و سمنان، از مهدی‌شهر و شهمیرزاد بازدید شد.

در استان سمنان، 233 مدرسه با ظرفیت یک هزار و 694 کلاس، 23 هتل و مهمان‌پذیر با ظرفیت پذیرش یک هزار و 250 نفر در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.

35 پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در حال فعالیت است.

انتهای پیام/2249/ک/د1000