علی تیموری روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا در سمنان گفت: با توجه به فعالیت سازمان های مختلف در زمینه خدمات رسانی به گردشگران، لازم است که این ارگان ها به جای موازی کاری در کنار یکدیگر و یکپارچه خدمات رسانی کنند.
وی با تاکید بر ارتقای سطح ارائه خدمات به گردشگران، گفت: یکی از عوامل مهم در اقامت و بازدید گردشگران، بالا بودن سطح کیفیت ارائه خدمات است، پس باید فضای رقابتی در زمینه خدمات رسانی میان ارگان ها و موسسات گردشگری ایجاد شود.
تیموری با اشاره به بازدید از مجتمع های بین راهی، ورودی شهرها، پایگاه های اطلاع رسانی به مسافران در استانهای مختلف به صورت محسوس و نامحسوس، گفت: هدف از انجام این بازدیدها، ارزیابی سطح ارائه خدمات و ارائه پیشنهادهای لازم برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران است.
وی با اشاره به بازدید از بخش های مختلف خدمت رسانی به گردشگران نوروزی در استان سمنان، کیفیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی در این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در مجموع، فضای خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی مطلوب و قابل قبول است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس این بازدیدها، مراکز اقامتی در استان سمنان در حد خوب و متوسط به بالا سرویس دهی می کنند.
مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در استان سمنان، به ارزیابی نحوه خدمات رسانی به مسافران نوروزی از شهرستان گرمسار پرداخت و پس از آن در شهرستانهای سرخه، سمنان، مهدیشهر و شهمیرزاد از این خدمات بازدید کرد.
در استان سمنان 233 مدرسه با ظرفیت یک هزار و 694 کلاس، 23 هتل و مهمانپذیر با ظرفیت پذیرش یک هزار و 250 نفر در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
35 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در حال فعالیت است.ک/3
7342/6103 /1596
مدیرکل نظارت میراث فرهنگی:باید برای ارائه خدمات گردشگری متحد بود
سمنان - ایرنا - مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: در ارایه خدمات به گردشگران از سوی ارگان های مختلف، به جای موازی کاری باید یکپارچگی و هماهنگی ایجاد شود.
صاحبخبر -