شناسهٔ خبر: 43105075 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین وضعیت و آمار کرونا در ایران امروز پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد. بالابودن آمار کرونا در کشور نشان می دهد که هنوز عده ای پروتکل های بهداشتی را به درستی رعایت نمی کنند و همین سبب بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در ایران می شود به طوری که در 24 ساعت گذشته 211 بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند. آخرین آمار کرونا در پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۰ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3825 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۹۲۵ نفر از آنها بستری شدند.

 

آخرین وضعیت کرونا

 

 

وی با بیان اینکه تا کنون 4 میلیون و ۴۳ هزار و ۱۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۶۱ هزار و ۴۴ نفر رسید.

 

فوت 211 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته

 

لاری اضافه کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ۴۱۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۸۳ هزار و ۳۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

آمار کرونا

 

وضعیت شهرها

 

لاری ادامه داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

نظر شما