شناسهٔ خبر: 68214646 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آماده‌سازی مدارس در اولویت آموزش و پرورش شبانکاره باشد - اکونیوز

اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار شبانکاره گفت: موضوع بازگشایی مدارس در اولویت آموزش و پرورش و همچنین سایر نهادها و ارگان‌های دولتی باشد وهمکاری‌های لازم از طرف دهیاران و شهرداری در این زمینه انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی صبح جمعه در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه شبانکاره ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: شما آزادگان اسوه صبر و پایداری و راویان حماسه و ایثار ۸ سال دفاع مقدس هستید که با تحمل رنج سال‌های اسارت؛ پایمردی، شجاعت و آزادگی را به همه آموخته‌اید.

بخشدار شبانکاره با یادآوری و گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در افغانستان بیان کرد: خبرنگاران رسالت مهم و ارزشمندی بر عهده دارند و آن رساندن صدای حق و حقیقت به گوش مردم و جوامع است.

وی گفت: اینها بر خلاف گرایشات سیاسی و سلایق شخصی عمل می‌کنند زیرا بر تعهد کاری که بر عهده گرفته‌اند صداقت و راستی اخبار اولویت این مسئولیت اجتماعی است.

وی در ادامه این جلسه در خصوص پروژه مهر گفت: موضوع بازگشایی مدارس در اولویت آموزش و پرورش و همچنین سایر نهادها و ارگان‌های دولتی باشد و تا حد امکان همکاری‌های لازم از طرف دهیاران و شهرداری با آموزش و پرورش و مدارس صورت پذیرد.

حسینی سپس با اذعان به اینکه پیگیری‌های لازم از طرف بخشداری و شورای آموزش و پرورش در خصوص فعال شدن نوسازی ساختمان دبستان شهید رئیسی نژاد صورت پذیرفته است تصریح کرد: اکنون این پروژه با تخریب ساختمان فرسوده قدیمی و حضور پیمانکار در محل این دبستان شروع شده است که امید می‌رود در سال‌های آینده جهت استفاده دانش آموزان این شهر به بهره برداری برسد.

آماده‌سازی مدارس در اولویت آموزش و پرورش شبانکاره باشد

حسینی در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزود: معاونت پرورشی در آموزش و پرورش باید در خصوص این موضوع نسبت به سال‌های گذشته فعال‌تر شود و در محیط مدرسه کارهای فرهنگی، تربیتی بیشتری صورت گیرد تا آسیب‌های اجتماعی را در مدارس شاهد نباشیم.

حسینی افزود: تنها راه نجات نسل‌های آینده از تهاجم فرهنگی دشمنان تقویت باورهای اعتقادی آنان است و باید برای آن برنامه‌های هدفمندی داشت.

وی گفت: برپایی نماز در مدارس و توجه به آئین‌های ملی و مذهبی و استفاده از مشاوران در حوزه‌های مختلف بسیار اثرگذار است و خواست بنده از آموزش و پرورش بخش این است که نسبت به این مسائل اهتمام ورزد.

از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست موضوع جابجایی مدارس در سطح شهر شبانکاره، برگزاری کلاس‌های کنکور، برنامه ریزی جهت جشن نیکوکاری و گلریزان طی مهر ماه، بررسی علل توقف نوسازی شهید منتظری روستای خلیفه و درخواست جهت نوسازی مدرسه در روستای دهداران سفلی بود که توسط اعضای این شورا مطرح شد.

در بخش پایانی از چند تن از آزادگان فرهنگی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه در بخش از طرف این شورا تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها:

نظر شما