شناسهٔ خبر: 4306933 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پيگيري معاون رئيس جمهوراز وضع مناطق سيلزده قزوين

صاحب‌خبر - قزوین/ خبرگزاری صداوسیما / اجتماعی


مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت : گزارشهای اولیه از خسارات سیل و طوفان استان قزوین به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارسال شده است .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر) ، دقیقی با اشاره به اینکه به دنبال وقوع طوفان و سیل در مناطقی از شهرستان تاکستان جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از مدیران استان خواست ترمیم و بازسازی تاسیسات زیربنایی آسیب دیده و امداد رسانی را تسریع کنند افزود : استاندار قزوین در نخستین ساعات بامداد، از مناطق آسیب دیده بازدید کرد و در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که صبح امروز در شهرداری اسفرورین تشکیل شد گفت همه دستگاه های خدمات رسان موظفند ظرف 24 ساعت، تاسیسات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن در مناطق آسیب دیده را مرمت کنند.
استاندار قزوین از شهرداران مناطق آسیب دیده هم خواست آثار خرابی های طوفان و سیل را جمع آوری کنند.
روزبه استاندار قزوین همچنین با تاکید بر بسیج امکانات همه دهیاری ها و بخشداری های شهرستان تاکستان و قزوین، خواستار تامین امنیت مناطق حادثه دیده شد.
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان جهادکشاورزی نیز موظف شدند هر چه سریعتر میزان خسارات ناشی از طوفان و سیل را برآورد کنند.
به دنبال بارش شدید باران و طوفان در شهرستان تاکستان، در بخش های اسفرورین و خرمدشت سیل جاری شد. در این حادثه 68 نفر مصدوم شده و دست کم 80 واحد مسکونی دچار خسارات جدی شدند.


0002

نظر شما