شناسهٔ خبر: 4307880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روزبه:

طوفان روز گذشته در قزوین بی سابقه بود

قزوین- استاندار قزوین گفت: نقطه اوج خسارت حادثه طوفان و بارش تگرگ، در بخش اسفرورین از توابع شهرستان تاکستان است که تاکنون در استان بی سابقه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار داشت: بر اساس برآورد کارشناسان هواشناسی، توفانی که با سرعت ۱۱۰ کیلومتر درمناطقی از استان قزوین  وقوع پیوست خسارات زیادی به واحدهای مسکونی، تاسیسات زیرساختی از قبیل:برق، مخابرات، آب  ومزارع وارد کرده است.

استاندار قزوین افزود:در سایر نقاط استان در راه های دسترسی به روستاها و جاده های اصلی نیز برای مسافران نوروزی مشکلاتی را بوجود آورد.

وی در خصوص ارزیابی اولیه خسارات وارده گفت: با توجه به بررسی هایی که در دست انجام است پس از برآورد، خسارات وارده را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

استاندار ادامه داد:اقدامات لازم جهت خدمات رسانی توسط مدیریت بحران انجام شده و بعد از بروز حادثه دستگاهای خدمات رسان بخشی، استانی وشهرستانی در مناطق حضور یافته و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

روزبه تصریح کرد:در اسفرورین نیز ۲۱ اکیپ در حوزه برق و اکیپ های دیگری نیز در سایر زیرساخت ها و بخش به خدمات رسانی مشغول هستند.

استاندار تاکید کرد:تلاش داریم خسارات وارده در حوزه های آب و برق. مخابرات و گاز را مرتفع کنیم و البته رفع مشکلات گازمقداری زمان بر است.

برچسب‌ها:

نظر شما