شناسهٔ خبر: 4299675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پرحادثه‌ترین شب سال قزوین با تصادف 4 دستگاه اتوبوس

نجاتگران استان قزوین در پر حادثه‌ترین شب سال 25 مصدوم ناشی از تصادف 4 دستگاه اتوبوس را به بیمارستان منتقل کردند.

صاحب‌خبر -

نجاتگران استان قزوین در پر حادثه‌ترین شب سال 25 مصدوم ناشی از تصادف 4 دستگاه اتوبوس را به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی قزوین،«حمید ره‌ انجام» مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: بر اثر بارش باران در ساعت 4:30 بامداد امروز در لاین جنوبی اتوبان «قزوین - کرج» به موقعیت نیروگاه شهید رجائی 2 دستگاه اتوبوس به هم برخورد کرده و حادثه آفریدند.

ره انجام به تعدد تصادفات در بامداد امروز اشاره کرد و افزود: در ساعت 7 صبح نیز در همان لاین در نزدیکی ورودی آبیک واژگونی اتوبوسی دیگر، پرحادثه‌ترین شب سال را رقم زد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت و آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر استان قزوین و فوریت‌های پزشکی 25 مصدوم را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در حادثه‌ی نخست یک نفر از مسافران که در وضعیت بسیار خطرناکی در داخل اتوبوس گیر کرده بود توسط دستگاه‌های ست نجات هیدرولیک پس از 40 دقیقه تلاش امدادگران نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس کارگروه امداد و نجات استان قزوین افزود: در ساعت 6:40 نیز یک دستگاه اتوبوس با کامیونت به هم برخورد داشتند که این حادثه مصدومیتی در بر نداشته و فقط مسافران توسط امدادگران سر صحنه مورد حمایت روانی قرار گرفتند.

ره انجام در ادامه گزارش از هم‌وطنان خواست با توجه به تعدد فراوان مسافرت‌های نوروزی که با بارش نعمات الهی همراه است نهایت احتیاط را در حین رانندگی داشته و مراقب خواب آلودگی در مسافرت‌های شبانه باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما