شناسهٔ خبر: 68110811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

حضور فعال موزه تاریخ شهرداری اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

موزه تاریخ شهرداری اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضوری فعال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات، حمل‌ونقل و مبلمان شهری) و هفتمین نمایشگاه ترانزیت و حمل‌ونقل عمومی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حال برگزاری است.

موزه تاریخ شهرداری اصفهان نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد، در غرفه این موزه صفحه ساعتی که در دهه‌های هفتاد و هشتاد شمسی در برج ساعت شهرداری اصفهان نصب بوده به تماشا گذاشته شده است.

در نخستین روز برپایی این نمایشگاه، علی قاسم زاده شهردار اصفهان با حضور در غرفه موزه، ضمن شنیدن گزارشی در خصوص روند فعالیت‌های موزه ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری بخش‌های رویداد محور و دائمی این موزه راه اندازی شود.

هسته شکل‌دهنده ایده موزه تاریخ شهرداری اصفهان پرداختن به حافظه شهری است که سه رأس اصلی آن شهرداری، شهر و شهروندان است؛ این فرایند به عرصه‌ای برای طرح مباحث شهری میان شهروندان و دیگر مخاطبان بدل شده و حافظه شهری را به صدا درآورده است.

این موزه که در حال شکل‌گیری است، شیءمحور نبوده بلکه موضوعی و رویداد محور با قالبی روایی است که رویکردی فناورانه و چند رسانه‌ای دارد.

حضور فعال موزه تاریخ شهرداری اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری

موزه تاریخ شهرداری اصفهان شامل گالری خیابانی چنار باغ زرشک، سر در کارخانه صنایع پشم، بخش رویداد محور و موقتی در عرصه باغ زرشک، بخش دائمی در داخل عمارت باغ زرشک، مجموعه اسناد و مدارک دیجیتال در پرتال موزه است.

عموم علاقه‌مندان می‌توانند در نمایشگاه جامع مدیریت شهری، با روند فعالیت‌های این موزه آشنا شوند.

به گزارش ایمنا، سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات، حمل‌ونقل و مبلمان شهری) و هفتمین نمایشگاه ترانزیت و حمل و نقل عمومی از هفدهم تا بیستم مردادماه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در روشن‌دشت برپا است.

نظر شما