شناسهٔ خبر: 42989509 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هفته هشتم لیگ برتر انگلیس

منچستریونایتد - نیوکاسل؛ پایان بحران یا برکناری آقای خاص؟

منچستری‌ها می‌خواهند با پیروزی برابر نیوکاسل به بحران‌های فصل خود پایان دهند و نیوکاسل به دنبال خلق شگفتی و کندن از رتبه‌های پایین جدول است.

صاحب‌خبر -
منچستریونایتد - نیوکاسل؛ پایان بحران یا برکناری آقای خاص؟
به گزارش خبرورزشی، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم‌های منچستریونایتد و نیوکاسل از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که از هر جهت برای هر دو تیم مهم است. منچستری‌ها می‌خواهند با پیروزی به بحران‌های فصل خود پایان دهند و نیوکاسل به دنبال خلق شگفتی و کندن از رتبه‌های پایین جدول است.
منچستریونایتد
هیچ چیز برای منچستریونایتد و ژوزه مورینیو به اندازه خروج از این بحران اهمیت ندارد. کسب ۱۰ امتیاز از ۷ مسابقه اصلاً آمار خوبی برای تیمی که همیشه مدعی قهرمانی است به حساب نمی‌آید. هر هفته که می‌گذرد یونایتد با نتایج دور از انتظاری که می‌گیرد فرصت را از دست می‌دهد. از ۶ مسابقه اخیر در تمامی تورنمنت‌ها، یونایتد فقط ۲ برد کسب کرده و ۴ بازی بعدی را با ۲ تساوی و ۲ شکست تمام کرده است. شکست مقابل وستهم و تساوی مقابل والنسیا نتایج هفته گذشته یونایتدی‌ها بوده است. با این نتایج حتی زمزمه‌های برکناری آقای خاص از سمتش به گوش رسیده و معلوم نیست ادامه این روند چنین تصمیمی را هم از سوی مدیران باشگاه در پی داشته باشد. یونایتد از دسامبر ۲۰۱۵ تاکنون هرگز ۵ بازی بدون پیروزی نداشته و برای اینکه این ناکامی را به امسال منتقل نکند باید پیروز از زمین خارج شود.
نیوکاسل
اوضاع به همان اندازه که برای یونایتد بحرانی است، برای نیوکاسلی‌ها هم تعریفی ندارد. هواداران از نتایج تیم راضی نیستند، رافائل بنیتس جایگاه مستحکمی در تیم ندارد و کسی از تصمیمات مایک اشلی مالک باشگاه که می‌خواهد سهامش را بفروشد دل خوشی ندارد. نیوکاسل اگرچه فصل قبل را با رتبه موفق دهمی به اتمام رساند، اما امسال به حدی بد بوده که در این ۷ هفته نتوانسته به پیروزی برسد. اتفاقی که فقط آن‌ها و دو تیم دیگر از انجامش عاجز بودند. نیوکاسل در ۶ بازی اخیر خود تنها یک تساوی داشته و با ۲ امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار گرفته است. کریستال‌پالاس و کاردیف سیتی تنها تیم‌هایی بودند که کلاغ‌ها موفق شدند از آن‌ها امتیاز بگیرند. برای نیوکاسل رافائل بنیتس همه چیز می‌تواند از این هفته تغییر کند. پیروزی مقابل شیاطین سرخ شروعی دوباره برای تیم از هم پاشیده رافا و تضمین‌کننده حضورش روی نیمکت خواهد بود.
آخرین جدال
۱۱ فوریه ۲۰۱۸ آخرین باری بود که تیم‌های نیوکاسل و منچستریونایتد با هم بازی کردند. دیداری که در ورزشگاه سنت جیمز پارک و رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شد. آن مسابقه را نیوکاسل با یک گل از منچستر برد.
مصدومان و محرومان
در شرایطی که یونایتد حال و روز خوبی ندارد، مصدومیت‌ها هم دست مورینیو را بسته است. جسی لینگارد، اشلی یانگ، آندر اررا و مارکوس روخو بازیکنان مصدوم تیم هستند. با این حال آقای خاص می‌تواند روی فرد و ویکتور لیندلوف حساب کند. در طرف مقابل هم سالومون روندون و فلورین غایبان نیوکاسل در این مسابقه هستند.
آمار بازی
۴) آخرین باری که این دو تیم در اولدترافورد با هم بازی کردند به نوامبر ۲۰۱۷ برمی‌گشت که یونایتد ۴ گل به نیوکاسل زد.
۸۴) آمار برد‌های یونایتد مقابل نیوکاسل ۸۴ پیروزی است.
۳۹) این دو تیم ۳۹ بار به تساوی رسیده‌اند.
۴۲) سهم نیوکاسل از پیروزی‌های رودررو ۴۲ برد بوده است.
۱) آخرین گل دیدار نیوکاسل و منچستر را مت‌ریچی بازیکن کلاغ‌ها فصل قبل به ثمر رسانده است.
۳) از ۲۹ تقابل اخیر در لیگ برتر نیوکاسل تنها ۳ بار به پیروزی رسیده است.
ترکیب احتمالی
منچستریونایتد: دخئا، والنسیا، لیندلوف، اسمالینگ، شاو، فرد، ماتیچ، پوگبا، سانچس، لوکاکو و رشفورد
نیوکاسل: دوبراوکا، یدلین، لاسلس، کلارک، دومت، ریچی، دیامه، شلوی، کندی، پرس و ژوسلو

نظر شما