شناسهٔ خبر: 42680072 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خالق «سربه‌داران» نمایش «عشق روزهای کرونا» را افتتاح کرد

اولین اجرای نمایش «عشق روزهای کرونا» به کارکردانی محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی شب گذشته به روی صحنه رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، محمد رحمانیان با تشکر از تماشاگرانی که در اولین روز اجرا برای دیدن این نمایش آمدند، گفت: اجرای اول همیشه باعث دلشوره است و تشکر می‌کنم از دوستان و همکارانمان و همچنین از گروه اجرایی در  تالار وحدت و بنیاد رودکی  که برای به ثمر رسیدن این اجرا با ما همکاری کردند.

وی با معرفی محمدعلی نجفی - کارگردان -  به عنوان استاد خود گفت: خیلی خوشحالم که استادم امشب اینجاست و من همچنان شاگرد او هستم.

محمدعلی نجفی نیز با آمدن روی سن گفت: امشب برای من یک شب مهم است زیرا تئاتر فقط تفریح نیست، بلکه وقتی تئاتر می‌آییم انگار به عبادتگاه برای تزکیه روح رفته‌ایم.

کارگردان مجموعه تلویزیونی "سربه‌داران" ادامه داد: در تئاتر عقل و حس، باهم در کار است و بازیگران ما روحشان را در مقابل ما عریان می‌کنند و ماه‌ها تمرین و کار می‌کنند تا حرف خودشان را به ما بزنند.

وی ادامه داد: حضور تماشاگران می‌تواند امید بدهد که همچنان تاتر در جامعه ما برقرار باشد چرا که تئاتر نشانه فرهنگ و اندیشه ما است و آنچنان که تئاتر می‌تواند نقش فرهنگی، داشته باشد سینما کمتر می‌تواند این نقش را ایفا کند.

نجفی افزود: من از طرف خودم به رحمانیان  عزیز و همه کسانی که این نمایش را روی صحنه بردند تشکر می‌کنم و می‌توانم بگویم شاگرد از استاد بالاتر رفته است.

نمایش «عشق روزهای کرونا» نوشته و کار محمد رحمانیان از دیشب ، پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه ، اجرای خود را در محوطه باز تالار وحدت آغاز کرد.

انتهای پیام

نظر شما