شناسهٔ خبر: 42665346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شناسایی ۱۰۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی توسط فن‌بازار منطقه‌ای سمنان

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان گفت از ثبت‌نام ۸۳ واحد صنعتی فناور و دانش‌بنیان در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

زهره ولی 27 شهریورماه از شناسایی بیش از ۱۰۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی توسط فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان، خبر داد و اظهار کرد: ۱۴۳ محصول در بخش‌های مختلف نرم‌افزاری، الکترونیکی، معدنی، فلزی، شیمیایی، پزشکی و دارویی توسط این واحدهای دانش‌بنیان و فناور درسایت http://semnan.techmart.ir به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۴ کاربر در سایت فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: صاحبان واحدهای فناور و دانش‌بنیان می‌توانند برای توسعه فروش و صادرات محصولات در سامانه ثبت‌نام کنند.

ولی با اشاره به فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای در دو بخش بازار فیزیکی و بازار مجازی، تصریح کرد: سرعت‌بخشی در فرآیند مبادله فناوری بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان فناوری از اهداف راه‌اندازی فن‌بازار مجازی است.

کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان سمنان اظهار کرد: سامانه فن‌بازار فرصتی را برای صاحبان فناوری محصولات فراهم می‌کند تا محصول خود را معرفی کنند.

وی ادامه داد: آشنایی متقاضیان فناوری با محصولات عرضه شده و بیان نیازهای فناورانه به تولیدکننده محصولات فناور از دیگر ویژگی‌های این سایت مجازی است.

ولی خاطرنشان کرد: تاکنون، کارگزاری فن بازار منطقه‌ای استان سمنان بیش از ۱۰۰ مورد نیاز فناورانه واحدهای صنعتی را شناسایی و ۲۰۰ مورد قرارداد بازاریابی و فروش را منعقد کرده‌اند.

به گزارش ایسنا- فن‌بازارهای منطقه‌ای، مراکزی هستند که تحت نظارت فن‌بازار ملی ایران و در همکاری نزدیک با نهادهای مرتبط با فناوری در استان‌ها ایجاد می‌شوند.وظیفه این فن‌بازارها، مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با دستاوردها و نیازهای فناوری منطقه با هدف جهت تسهیل در مبادلات فن آوری و ارائه انواع خدمات تخصصی مرتبط با آن است.

شبکه فن بازارهای منطقه ای به منظورتسریع و تسهیل مبادلات فناوری در ابعاد منطقه ای و ملی ایجاد شده است.

انتهای پیام

نظر شما