شناسهٔ خبر: 42637215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شورای اطلاع رسانی استان مطرح کرد:

مدیران دستگاه های اجرایی قزوین حق شکایت از رسانه ها را ندارند

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: هیچ مدیری حق شکایت از رسانه‌ها را ندارد و در صورت نیاز به پیگیری مساله‌ای، ابتدا باید دعوی خود را در شورای اطلاع رسانی استان مطرح کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی روز سه‌شنبه در دوازدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان قزوین با بیان اینکه ساحت رسانه از تشویش و اتهام به دور است، افزود: وظیفه یک رسانه، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و در بدبینانه ترین حالت انتقاد سازنده است که برای جامعه مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیران استان از طرح دعوی علیه رسانه‌ها خودداری کنند، اضافه کرد: شکایاتی که طی سال‌های گذشته از اصحاب رسانه‌ استان صورت گرفته، شخصی بوده و به مسایلی فراتر از کار رسانه‌ای ربط داشته است.

حبیبی گفت: از سوی دیگر، اصحاب رسانه‌ هم باید توجه کنند که تهدید رسانه‌ای علیه مدیران، زیبنده رسانه‌ها نیست و ما نباید در استان چنین چیزی را داشته باشیم و البته مدیران هم باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

این مسئول در ادامه با اشاره به شرایط سخت شیوع کرونا و وضعیت اقتصادی کشور، گفت: باید از جو و فضای رسانه‌ای حاکم بر استان و کشور از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات قدردانی کنیم که موجب غلبه بر جو روانی دشمنان در شرایط اقتصادی و کرونایی کنونی شد و برای فعالیت دشمن، خلا و فضای رسانه‌ای را باقی نگذاشت.

وی اضافه کرد: با مشارکت و نقش آفرینی خوب رسانه‌ها تهاجم رسانه‌ای دشمنان ناکام ماند و مشکلات کرونا و مسایل اقتصادی از یک تهدید به فرصت تبدیل شد.

حبیبی، نقش رسانه و مطبوعات را بی بدیل و اثرگذار دانست و گفت: رسانه‌ها در این مدت، کمک کار خوبی برای دولت بودند و نقش پدافند رسانه‌ای را در این مدت به خوبی انجام دادند.

نظر شما