شناسهٔ خبر: 4260369 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تصادف زنجیره ای 15 خودرو در جاده اسلام آبادغرب به کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - در اثر تصادف زنجیره ای در جاده اسلام آبادغرب به کرمانشاه 15 دستگاه خودرو سبک و سنگین روز پنج شنبه با هم برخورد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی هلال احمر کرمانشاه گزارش داد: تعدادی از مصدومان این حادثه با کمک امدادگران و نجاتگران هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شده و سه تن دیگر که جراحت بیشتری داشتند، با استفاده از آمبولانس های هلال احمر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور گفت: با همکاری معاون امداد و نجات و اکیپهای حاضر در مسیر کرمانشاه - اسلام آباد غرب بلافاصله عملیات یاری رساندن به گرفتاران این تصادف زنجیره ای را آغاز کردند.

ناصر چرخساز که به همراه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کرمانشاه برای بازدید از پایگاه های این استان از مسیر کرمانشاه - اسلام آباد غرب گذر می کردند به محض مشاهده تصادف زنجیره ای فوق کار امداد رسانی را آغاز کردند.

چرخساز اظهار کرد: به علت بارندگی و لغزندگی جاده و همچنین رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی این خودروها با یکدیگر برخورد کردند.

وی تصریح کرد: با حضور اکیپ های آماده امداد و نجات جاده ای استان کرمانشاه در این مسیر و با حضور معاون امداد و نجات هلال احمر این استان برای تسهیل در امر رهاسازی و کمک به حادثه دیدگان با همکاری یکدیگر عملیات یاری رساندن را آغاز کردیم.

8066/ 2025

نظر شما