شناسهٔ خبر: 4262796 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به دنبال تصادف زنجیره ای خودروها؛

یاری رسانی سرپرست سازمان امداد و نجات به حادثه دیدگان

سرپرست سازمان امداد و نجات با همکاری معاون امداد ونجات و اکیپ های حاضر در محور کرمانشاه - اسلام آباد غرب، در عملیات یاری رسانی به گرفتاران حادثه تصادف زنجیره ای خودروها شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست سازمان امداد و نجات به همراه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه جهت بازدید از پایگاه های این استان از محور کرمانشاه - اسلام آباد غرب گذر می کنند که در همین زمان تصادف زنجیره ای و برخورد ۱۵ خودرو سبک و سنگین را مشاهده و کار امداد رسانی را آغاز می کنند.

دکتر ناصر چرخساز با اعلام اینکه تصادف زنجیره ای در محور کرمانشاه - اسلام آباد غرب به وقوع پیوست، اظهار کرد: به علت بارندگی و لغزندگی جاده ها همچنین عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ۱۵ خودرو سبک و سنگین به یکدیگر برخورد داشتند.

وی تصریح کرد: با حضور اکیپ های آماده امداد و نجات جاده ای استان کرمانشاه در محور مذکور و با حضور معاون امداد و نجات هلال احمر این استان جهت تسهیل در امر رها سازی و کمک به حادثه دیدگان با همکاری یکدیگر عملیات یاری رساندن را آغاز کردیم.

چرخساز خاطر نشان کرد: تاکنون تعدادی از سرنشینان با کمک امدادگران و نجاتگران هلال احمرکرمانشاه بصورت سرپایی مداوا و ۳ تن دیگر که جراحت بیشتری داشتند با استفاده از آمبولانس های حاضر هلال احمر این استان به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

نظر شما