شناسهٔ خبر: 4258971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی خبر داد

امدادرسانی به 41 حادثه‌دیده در محورهای خراسان رضوی

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: همزمان با روز پنجم فروردین ماه، به 41 حادثه‌دیده شهری و جاده‌ای خراسان رضوی امدادرسانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی اظهار داشت: همزمان با روز پنجم فروردین ماه 94، فعالیت 46 پایگاه امداد و نجات خراسان رضوی نیز در سراسر استان ادامه پیدا کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: روز گذشته، در مجموع 11 حادثه جاده‌ای و شهری در خراسان رضوی رخ داد و 48 حادثه دیده در این اتفاقات امدادرسانی شدند.

بهمن آبادی عنوان کرد: 356 نیروی عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی برای امدادرسانی به این حادثه‌دیدگان روز گذشته فعال بودند و 11 حادثه دیده نیز به مراکز درمانی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر درمانی منتقل شدند.

وی گفت: کل مصدومان این حوادث نیز 41 نفر بودند که 16 مصدوم به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه اسکان 60 نفر از مسافران و زائران نوروزی توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بخش دیگری از اقدامات بوده است، تاکید کرد: 210 مورد خدمت مناسبتی نیز در این روز توسط جمعیت هلال احمر استان ارائه شد.

بهمن‌آبادی خاطرنشان کرد: مشهد، تربت‌حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان و تربت‌جام به ترتیب حادثه خیزترین شهرستان‌های استان در روز گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام/3138/خ/پو3002

نظر شما