شناسهٔ خبر: 4252669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون ‌هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با تسنیم:

۵۶۰ حادثه‌دیده توسط هلال احمر زنجان امدادرسانی شدند

خبرگزاری تسنیم: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۵ اسفند ماه تا به امروز ۵۶۰ حادثه‌دیده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان امدادرسانی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

غفور آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به وقوع 92 حادثه از 25 اسفند ماه سال 93 تا 5 فروردین ماه اظهار داشت: از این تعداد 35 مورد مربوط به حادثه جاده‌ای، 52 مورد مروبط به مراجعه حضوری، یک مورد مربوط به برف و کولاک، 3 مورد مربوط به حادثه شهری و یک مورد کارگاهی و صنعتی بوده است.

وی تصریح کرد: از 25 اسفند ماه تا به امروز 560 حادثه‌دیده توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان امدادرسانی شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه 164 حادثه دیده از کل حادثه دیدگان به صورت حضوری به پایگاه‌های امداد و نجات شرکت کرده‌اند، ابراز کرد: 365 حادثه دیده در جاده‌ها و 28 نفر دیگر در حادثه برف و کولاک امدادرسانی شدند.

وی تعداد کل مصدومان را 308 نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 58 نفر در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان امدادرسانی شده و 247 مصدوم نیز به صورت حضوری در پایگاه‌های امداد و نجات امدادرسانی شدند.

آقاجانلو خاطرنشان کرد: 11 نفر از مصدومان حوادث یاد شده توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان زنجان انتقال یافتند.

وی کل تیم‌های عملیاتی شرکت کننده در طرح امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند ماه سال 93 تا به امروز را 122 تیم اعلام کرد و افزود: 420 نیرو در عملیات امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان زنجان خدمات ارائه کرده‌‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان بیان کرد: 43 دستگاه آمبولانس، 29 دستگاه خودروی نجات به منظور اجرای عملیات رهاسازی، 2 دستگاه خودروی کمک‌دار و یک فروند بالگرد در 92 حادثه یاد شده مورد استفاده قرار گرفته است.

انتهای پیام/ آ

نظر شما