شناسهٔ خبر: 42588611 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

شب گذشته برگزار شد؛

راهپیمایی علیه عادی سازی روابط در پایتخت بحرین/ پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد+ تصویر

در جریان راهپیمایی بحرینی ها تاکید کردند که هرگز عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نمی پذیرند و این اقدام حکام منامه را خیانتی آشکار به فلسطین و فلسطینی ها می دانند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه قدس الاخباریه فلسطین، مردم بحرین شب گذشته با برگزاری یک راهپیمایی مخالفت خود را با توافق عادی سازی روابط میان حکام منامه و رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

 

در جریان راهپیمایی بحرینی ها تاکید کردند که هرگز عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نمی پذیرند و این اقدام حکام منامه را خیانتی آشکار به فلسطین و فلسطینی ها می دانند.

 

این راهپیمایی با وجود استقرار شدید نیروهای امنیتی در پایتخت بحرین و دیگر مناطق برگزار شد. مناطق ابوصبیع، الشاخوره، السنابس، صدد و کرانه برگزار شد.

 

در این تظاهرات مردم بحرین، پرچم های فلسطین را به اهتزار درآورده بودند و پرچم اسرائیل را نیز به آتش کشیدند.

 

علاوه بر این جنبش «بحرینیون ضد التطبیع» (بحرینی ها علیه عادی سازی روابط) در فضای مجازی در روزهای اخیر بسیار فعال بوده و اقدام حکام منامه را بشدت محکوم نموده است.

 

شب گذشته برگزار شد؛راهپیمایی علیه عادی سازی روابط در پایتخت بحرین پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد+ تصویر 2

 

به گزارش قدسنا،  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جمعه شب به طور رسمی عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد. به گفته جرد کوشنر مشاور ترامپ نیز دو طرف  برای افتتاح سفارتخانه در منامه و قدس به توافق رسیده اند. همچنین هفته آینده وزیر خارجه بحرین در جریان شرکت در مراسم امضای توافق سازش میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی بیانیه صلح با این رژیم را صادر خواهد کرد.

 

دو هفته پیش مقامات امارات و رژیم صهیونیستی از توافق صلح و عادی سازی روابط میان خود خبر دادند. حالا با پیوستن بحرین به قطار عادی سازی روابط به نظر می رسد تحرکات انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وارد مرحله تازه ای شده است. وی در که در کارنامه چهار سال ریاست جمهوری خود هیچ دستاورد قابل ذکری ندارد و در تبلیغات انتخاباتی نیز از «جو بایدن» نامزد دموکرات عقب افتاده در نظر دارد این عقب ماندگی ها را با دستاوردسازی در عرصه سیاست خارجی جبران کند.

 

شب گذشته برگزار شد؛راهپیمایی علیه عادی سازی روابط در پایتخت بحرین پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد+ تصویر 3

انتهای پیام/م.ت/

 

نظر شما