شناسهٔ خبر: 42583112 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

دور جدید مقاومت و مبارزات مردمی در فلسطین آغاز شد؛

15 سپتامبر روز انتفاضه علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

در این بیانیه از ملت فلسطین و ملت های عربی خواسته شده که در برابر دشمن اصلی جهان اسلام یکپارچه شده و به روند مبارزه علیه اشغالگران و پروژه های خطرناک آن از جمله معامله قرن و عادی سازی روابط بپیوندند.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، فرماندهی ملی مقاومت مردمی فلسطین از آغاز دور جدید مبارزات مردمی همه جانبه ملت فلسطین در راستای استقلال این کشور به پایتختی قدس شریف خبر داد.


در این بیانیه از ملت فلسطین و ملت های عربی خواسته شده که در برابر دشمن اصلی جهان اسلام یکپارچه شده و به روند مبارزه علیه اشغالگران و پروژه های خطرناک آن از جمله معامله قرن و عادی سازی روابط بپیوندند.


فرماندهی ملی مقاومت مردمی فلسطین از ملل اسلامی تقاضا کرده با حمایت از مبارزه همه جانبه ملت فلسطین، توافقات ننگین و خیانت بار حکام امارات و بحرین را ساقط کنند.


در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مقاومت مردمی و واکنش های ملت فلسطین نسبت به این رخدادها به صورت تصاعدی در حال افزایش در سطح فلسطین است ، همچنین مقاومت با قدرتی هماهنگ در کل اراضی فلسطینی در حال تشدید فعالیت های خود است.


در این بیانیه اعلام شده است: روز 15 سپتامبر (سه شنبه هفته جاری) روز انتفاضه جدید ملت فلسطین با برافراشتن پرچم های فلسطین در سرتاسر این سرزمین خواهد بود، همچنین روز جمعه روز خشم علیه توافقات رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین است.

 

به گزارش قدسنا،  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا جمعه شب به طور رسمی عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی را اعلام کرد. به گفته جرد کوشنر مشاور ترامپ نیز دو طرف  برای افتتاح سفارتخانه در منامه و قدس به توافق رسیده اند. همچنین هفته آینده وزیر خارجه بحرین در جریان شرکت در مراسم امضای توافق سازش میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی بیانیه صلح با این رژیم را صادر خواهد کرد.

 

دو هفته پیش مقامات امارات و رژیم صهیونیستی از توافق صلح و عادی سازی روابط میان خود خبر دادند. حالا با پیوستن بحرین به قطار عادی سازی روابط به نظر می رسد تحرکات انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وارد مرحله تازه ای شده است. وی در که در کارنامه چهار سال ریاست جمهوری خود هیچ دستاورد قابل ذکری ندارد و در تبلیغات انتخاباتی نیز از «جو بایدن» نامزد دموکرات عقب افتاده در نظر دارد این عقب ماندگی ها را با دستاوردسازی در عرصه سیاست خارجی جبران کند.

 

فرماندهی ملی مقاومت مردمی فلسطین اعلام کرد:آغاز دور جدید مبارزات مردمی در فلسطین برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی 15 سپتامبر آغاز انتفاضه جدید با اهتزاز پرچم فلسطین 2

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما