شناسهٔ خبر: 42580976 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

پیام معاون هنری به جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران؛ هنر متوقف نمی‌شود

سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان نوشت: آرزومندم این دوره از جشنواره، تمرین مدارا و مسابقه‌ی مداومت باشد که هنر به هیچ بهانه، متوقف نمی‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، سید مجتبی حسینی در پیام خود آورده است: جان هر جشنواره، آنات گفتگو و اوقات آموختن است و خوش­تر آن که غنیمت کشف استعدادها،ارزش افزوده­ی آن باشد. جشنواره­ی هنرهای تجسمی جوانان در همه‌­ی ادوار خود کوشیده است آبادی جان­بخشی باشد که جستجوگران جوان هنر به شوق، از مصاحبت عالمان این هنر بهره­‌مند شوند و به برگ و بار تجربه‌های خویش بیفزایند. از جمله­‌ی علل اعتلای روزافزون این هنر، خجستگی این جشنواره  و میمنت کارگاه‌­ها و نمایشگاه­‌هایی است که دریچه­2ی گفتگو و مجال تبادل توانش بوده‌­اند.

معاون امور هنری افزوده است: این دوره از جشنواره در دشواری‌­های روزگار کرونا برگزار می‌شود. رویدادی غیرحضوری که متولد امید است و مصمم است که بگوید هنر، دشواری وظیفه است و اگر امروز مشق مشقت می‌نویسد، فرصت فردا را پیش روی دارد و هیچ از رفتن و رسیدن کوتاه نمی­‌آید.

کوشیده­‌ایم که با کوچ به جهان مجازی و تدارک بسترهای برخط، بی هیچ کاستی و کسری، کارگاه‌­های آموزشی برگزار شود و تجربه­‌ای نو در ادامه‌­ی نزدیک به سه دهه‌ی گذشته رقم بخورد.

در پیام معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: خوشحالم که جان جوانان این سرزمین به کیمیای امید جوشان است و بر آنند تا نقش امروز را با الهام از این وعده­‌ی ناگزیر که "فان مع العسر یسرا" به فردا بسپرند.

آرزومندم این دوره از جشنواره، تمرین مدارا و مسابقه‌­ی مداومت باشد که هنر به هیچ بهانه، متوقف نمی‌­گردد.

برچسب‌ها:

نظر شما