شناسهٔ خبر: 42573722 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تظاهرات ساکنان غزه در محکومیت عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر

ساکنان نوار غزه با شرکت در تظاهراتی در مرکز شهر دیر البلح، عادی‌سازی روابط بحرین و امارات با رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، در ادامه اعتراض مردم فلسطین به سازش حکام عرب با رژیم صهیونیستی و علنی‌کردن عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر، ساکنان نوار غزه در تظاهراتی با به آتش‌کشیدن تصاویر حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین خواستار مقابله با روند عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس و جلوگیری از شیوع این خیانت به دیگر کشور‌های عربی شدند.

تظاهرات روز گذشته در نوار غزه با فراخوان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و با مشارکت صد‌ها فلسطینی برگزار شد. فلسطینی‌ها با حضور در مرکز شهر دیر البلح اقدام دو کشور امارات و بحرین در امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و آن را خنجری از پشت به آرمان فلسطین دانستند.

فلسطینی‌ها این اقدام را خیانت به آرمان فلسطین برشمردند و تصاویر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، محمد بن زائد، ولیعهد، ابوظبی و محمد بن راشد آل مکتوم، نایب‌رئیس و نخست‌وزیر امارات عربی متحده را به آتش کشیدند و زیر پا لگدمال کردند.

تظاهرات ساکنان غزه در محکومیت عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر 01

تظاهرات ساکنان غزه در محکومیت عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر 02

انتهای پیام/

نظر شما