شناسهٔ خبر: 42570272 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

واکنش‌ها به توهین رسانه آلمانی به ارتش ایران

بخش فارسی خبرگزاری دویچه وله آلمان، در توهینی آشکار با انتشار توئیتی، چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران را با «دیو» مقایسه کرد که با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی همراه شد. دویچه وله فارسی در حالی با بی‌شرمی، دلاوران ارتش را دیو خطاب کرده که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، صدام حسین، با بمب های شیمیایی ساخت آلمان زنان و‌ کودکان بی گناه ایرانی را قتل عام می‌کرد.

صاحب‌خبر -

جام نیوز: رزمایش بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام «ذوالفقار ۹۹» از روز پنجشنبه به مدت ۳ روز در جنوب کشور آغاز شد.

این رزمایش که در نگاه بسیاری از کارشناسان نظامی، پیچیدگی‌های خاصی به همراه دارد، عصبانیت دشمنان جمهوری اسلامی را به همراه داشته و باعث‌شده تا رسانه های فارسی‌زبان خارج از کشور خط تخریب نیروهای دلاور ارتش را در پی گیرند.

در همین خصوص بخش فارسی دویچه وله آلمان، در توهینی آشکار با انتشار توئیتی، چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران را با «دیو» مقایسه کرد که با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی همراه شد.

واکنش‌ها به توهین رسانه آلمانی به ارتش ایران

دویچه وله فارسی در حالی با بی‌شرمی، دلاوران ارتش را دیو خطاب کرده که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی، صدام حسین، با بمب های شیمیایی ساخت آلمان زنان و‌ کودکان بی گناه ایرانی را قتل عام می‌کرد و حال این شبه رسانه با گستاخی تمام علیه مدافعان کشور لجن‌پراکنی می کند!

این اقدام با واکنش گسترده کاربران مجازی روبرو شد:

واکنش‌ها به توهین رسانه آلمانی به ارتش ایران

واکنش‌ها به توهین رسانه آلمانی به ارتش ایران

برچسب‌ها:

نظر شما