شناسهٔ خبر: 68322257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در پیامی؛

امیر نصیرزاده از رأی اعتماد مجلس تشکر کرد

در پیامی؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی از رای اعتماد نمایندگان مجلس قدردانی کرد و نوشت: امیدوارم در ادامه سربازی فرماندهی معظم کل قوا و خدمت به ملت بزرگ ایران بتوانم تکلیف جهادی در این سنگر را به انجام رسانم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده  در پیامی از رای اعتماد نمایندگان مجلس قدردانی کرد و نوشت: امیدوارم در ادامه سربازی فرماندهی معظم کل قوا و خدمت به ملت بزرگ ایران بتوانم به اتفاق همرزمان و همکارانم در وزارت دفاع و نیروهای مسلح تکلیف جهادی در این سنگر را همانند گذشته با توفیقات الهی به انجام رسانم.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

حضور نمایندگان محترم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛ 

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد و با احترام 

خداوند متعال را شاکرم که حسن نظر ریاست محترم جمهوری با اعتماد ارزشمند نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای مسئولیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توأم شد و امیدوارم در ادامه سربازی فرماندهی معظم کل قوا و خدمت به ملت بزرگ ایران بتوانم به اتفاق همرزمان و همکارانم در وزارت دفاع و نیروهای مسلح تکلیف جهادی در این سنگر را همانند گذشته با توفیقات الهی به انجام رسانم.

وظیفه می‌دانم که از رای اعتماد بالای نمایندگان محترم و عنایات ریاست و هیئت رییسه محترم مجلس شورای اسلامی و نیز کمیسیون‌ها قدردانی نموده و بر استمرار زمینه های حمایت و تعامل با آن قوه در پیشبرد برنامه‌ها و تقویت پشتیبانی‌ها از قدرت دفاعی و اقتدار ملی تاکید کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما