شناسهٔ خبر: 42539319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات کردستان:

بیجاری ها حضور در شعبه های اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند

سنندج - رئیس ستاد انتخابات استان کردستان از مردم حوزه انتخابیه شهرستان بیجار خواست که حضور خود در شعبه‌های اخذ رای را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات استان کردستان اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات مستمر ستاد انتخابات استان و شهرستان تمامی تمهیدات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در شهرستان بیجار فراهم شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام پروتکل‌های مختلف، گندزدایی و توجه به مسائل بهداشتی در تمامی شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان بیجار در اولویت مجریان برگزاری انتخابات قرار گرفته است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن تاکید بر حضور مردم در انتخابات امروز در شهرستان بیجار، گفت: با توجه به وضعیت جامعه و نظر به شیوع ویروس کرونا انتظار داریم که همه مردم شهرستان بیجار در همان ساعت اولیه برای حضور در انتخابات در شعبه‌های اخذ رأی حاضر شوند.

وی گفت بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته و سعی شده است مکان‌های باز به عنوان یک اولویت برای شعبات اخذ رأی انتخاب شوند در غیر این صورت سعی ما بر این بوده است که از محیط‌های بزرگ‌تر به عنوان شعبه اخذ رأی استفاده کنیم.

زارعی عنوان کرد: انتظار داریم که مردم شهرستان بیجار از هرگونه تجمع در شعبه‌های اخذ رأی به شدت پرهیز کرده و به محض به صندوق انداختن رأی خود محل شعبه را ترک کنند.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیجار به عنوان تنها حوزه باقی مانده در کردستان برگزار می‌شود، افزود: ۱۱۲ شعبه اخذ رأی برای این شهرستان تعیین شده که ۴۱ مورد آن شهری و ۷۱ شعبه نیز روستایی است.

انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار با توجه به نرسیدن رأی نامزدها به ۲۰ درصد از کل آرا صحیح به دور دوم کشیده شد و بر اساس نتایج شمارش آرا حوزه انتخابیه شهرستان بیجار ۳۷ هزار و ۲۷۴ رأی صحیح داشت که حمدالله کریمی با کسب ۶ هزار و ۸۴۷ رأی و علیرضا زندیان با پنج هزار و ۸۳۴ رأی نتوانستند آرای لازم را کسب کنند و در نتیجه انتخابات در این حوزه در میان این ۲ نامزد به مرحله دوم کشیده شد.

نظر شما