شناسهٔ خبر: 42503386 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

استرا باید برگردد و من هم کمک می کنم؛

فتح الله زاده: با نمایندگان مجلس و سازمان بازرسی برای بازگشت استراماچونی صحبت کرده ام

علی فتح الله زاده گفت هنوز هم تاکید می کنم که از احمد سعادتمند تمام قد حمایت خواهم کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، بعد از مصاحبه دیروز فتح الله زاده، خیلی از افراد در فضای مجازی و رسانه بر این باور بودند که او قصد دارد احمد سعادتمند را ناتوان در انجام امور مدیریتی جلوه دهد.
همین موضوع باعث شد دوباره، علی فتح الله زاده در مصاحبه اختصاصی به صورت جزئی تر درمورد مصاحبه دیروز توضیحاتی را ارائه کند. علی فتح الله زاده اینگونه توضیح داد:
هنوز هم تاکید می کنم که از احمد سعادتمند تمام قد حمایت خواهم کرد. بازگشت استراماچونی نه تنها به نفع تیم بلکه به نفع بیت المال نیز هست. استقلال می تواند از استراماچونی درآمد زایی کند و پول قرارداد را از طریق خود سرمربی تسویه کند.
وی ادامه داد: دیروز که تاکیید کردم حمایت می کنم، شعار ندادم. من با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس صحبت هایی داشتم که این قانون مسخره لغو بشود.
این قانون نه تنها کمکی به کشور نمی کند بلکه حتی در حق فوتبال ظلم می کند. این موضوع باعث شده که بازیکن های لیگ برتر درخواست ارقام غیر متعارف داشته باشند که با توجه به ممنوعیت جذب خارجی مورد قبول باشگاه قرار بگیرد.
مسئولان جای اینکه پرونده های باز باشگاه ها در فیفا را ببندند و ارتباط حقوقی را درست کنند، دارند صورت مسئله را پاک می کنند. کادر فنی و بازیکن خارجی اگر خوب باشند می شود با آنها قرارداد خوبی بست.
او درمورد صحبت با سازمان بازرسی توضیح داد: من با سازمان بازرسی نیز صحبت کرده ام. آنها گفتند که ما به سعادتمند اعلام کرده ایم که از نظر ما برگشت استراماچونی مشکلی ندارد و می توانید او را برگردانید.
علی فتح الله زاده در پایان اعلام کرد:
من از پیشکسوتان می خواهم که از احمد سعادتمند در این مورد حمایت کنند و کوتاه نیایند. برای همه بهتر است که استراماچونی به استقلال برگردد.

نظر شما