شناسهٔ خبر: 42495049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تخریب ۶۰ باغ ویلای غیر مجاز در ملارد/ تشکیل پرونده‌های قضایی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره تخریب به ۶۰ ویلای میلیاردی غیر مجاز در روستای لم آباد ملارد، گفت: با توجه به وقوع این اتفاقات در سایه قصور، عدم نظارت مسؤولان و اهمال دستگاه‌های نظارتی، پرونده‌های قضایی برای برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات بیش از ۶۰ ویلای میلیاردی غیر مجاز تخریب شد.

وی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز توسط برخی سودجویان در روستا‌های خوش آب و هوای شهرستان ملارد افزود: متاسفانه این افراد با خرید باغات چند هکتاری در داخل باغات بصورت غیر مجاز اقدام به تفکیک اراضی کرده و در این اراضی قطعه بندی شده ویلا احداث و حتی از آب آشامیدنی روستا برای آبیاری درختان و پر کردن استخر استفاده می‌کنند.

دادستان ملارد بیان داشت: هر گونه ساخت و ساز‌هایی که در اراضی کشاورزی صورت می‌گیرد ناشی از قصور و نبود نظارت مسئولان مربوطه است و در این خصوص هم پرونده‌هایی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی در دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده است.

جبله با تاکید بر لزوم استعلام از مراجعه ذیصلاح جهت هر گونه خرید باغ ویلا تصریح کرد: برای جلوگیری از هدررفت سرمایه و قطع دست سودجویان از خرید اینگونه باغ ویلا‌ها در اراضی کشاورزی خودداری کنند.

انتهای پیام/ش/ق

نظر شما