شناسهٔ خبر: 42476000 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دونالد ترامپ:

در حال کار روی ۷ قرارداد تجاری منصفانه هستیم

رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار برخی ادعاها مبنی بر این‌که جهان در حال سوء استفاده از این کشور است، گفت که دولت وی در حال کار روی هفت قرارداد تجاری منصفانه است تا این روند را متوقف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با تکرار برخی ادعاها مبنی بر این‌که جهان در حال سوء استفاده از این کشور است، گفت که دولت وی در حال کار روی هفت قرارداد تجاری منصفانه است تا این روند را متوقف کند.

وی که در کنفرانسی خبری در کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود که ما توافق‌های تجاری منصفانه‌ای تصویب می‌‌کنیم؛ در حال حاضر مشغول کار روی هفت قرارداد هستیم. منظور از منصفانه، قراردادهایی است که برای کشور ما منصفانه باشد چرا که تا کنون تمامی کشورها چه دوست و چه دشمن به میزانی غیرقابل باور، از ما سوء استفاده کرده‌اند.

ترامپ با انتقاد مجدد از پکن گفت که در طول تاریخ هیچ ‌کشوری به اندازه چین از ما سوءاستفاده نکرده است. ما سال‌ها و دهه‌ها، میلیاردها دلار در معامله با چین از دست دادیم و در مقابل چیزی دریافت نکرده‌ایم. آنها با پول ما توان نظامی خود را تقویت کردند. خوشبختانه من نیز نیروهای نظامی را تقویت کردم، در غیراینصورت اکنون در برابر چین بسیار ضعیف بودیم. ما در حال حاضر در زمینه تسلیحات هسته‌ای بسیار پیشرفته‌تر از چین هستیم.

برچسب‌ها:

نظر شما