شناسهٔ خبر: 4244001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد :

ارائه خدمات به بیش از 105 هزار مسافر نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون

ارائه خدمات امدادی لازم به یک‌هزار و 743 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به یک‌هزار و 701 نفر، اسکان اضطراری 298 نفر و انتقال 42 مصدوم به مراکز درمانی از دیگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی‌پور در بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مرحوم ساداتی میان‌دورود با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت‌الاسلام سید رسول ساداتی جانشین فقید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، گفت: مرحوم ساداتی از اعضای مخلص و بسیار تاثیرگذار جمعیت هلال احمر استان بود که منشا خدمات بسیاری برای این جمعیت بود.

وی افزود: از تأکیدات مستمر ایشان رعایت اخلاق و تواضع در خدمت به همنوعان بود که این مهم یک ضرورت و اصل در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به پوشش امدادی 176 حادثه از آغاز طرح نوروزی هلال احمر استان، اظهار داشت: ارائه خدمات امدادی لازم به 48 سانحه جاده‌ای، دو حادثه کوهستان، 19 فقره حوادث متفرقه و 107 فقره فوریت‌های امدادی مراجعان به پایگاه‌های امدادی از جمله خدمات ارائه شده امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات امدادی لازم به یک‌هزار و 743 مصدوم، ارائه خدمات درمان سرپایی به یک‌هزار و 701 نفر، اسکان اضطراری 298 نفر و انتقال 42 مصدوم به مراکز درمانی از دیگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

ولی‌پور تصریح کرد: در این عملیات‌ها یک‌هزار و 128 نفر در قالب 308 تیم امدادی با به‌کارگیری 78 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز تاکنون 105 هزار و 772 نفر از مسافران با مراجعه به پست‌ها خدمات لازم را دریافت کردند.

ولی پور افزود:  یک‌هزار 36 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، یک‌هزار و 489 نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، یک‌هزار و 246 نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و 326 نفر با مراجعه به ایستگاه‌های طرح داوطلب‌یار خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار کرد: تاکنون بیش از 107 بسته فرهنگی و بروشور اطلاع‌رسانی بین مسافران نوروزی توزیع شد.

وی در پایان گفت: 638 نفر عضو جوان و 56 نفر عضو داوطلب برای ارائه خدمات در پست‌های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

نظر شما