شناسهٔ خبر: 4243809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در سفر رئیس جمهور به اصفهان صورت می گیرد:

افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) در اصفهان با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) در ۶ طبقه و با بهره گیری از آخرین دستگاه های پزشکی و تکنولوژی روز دنیا تجهیز و آماده ارایه خدمات به بیماران سرطانی و خاص است.

صاحب‌خبر -

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به سفر وزیر بهداشت به اصفهان گفت: یکی از برنامه های دکتر قاضی زاده هاشمی در سفر به اصفهان افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسن خانی تاکید کرد: این بیمتارستان در ۶ طبقه با بخش هایی نظیر رادیولوژی، درمانگاه های تخصصی، بخش داخلی زنان، داخلی مردان، اطفال، جراحی، شیمی درمانی، ICU، اتاق عمل و با بهره گیری از آخرین دستگاه های پزشکی و تکنولوژی روز دنیا تجهیز و آماده ارایه خدمات به بیماران سرطانی و خاص است.

وی اظهار داشت: در مراسم افتتاحیه این بیمارستان جدید التاسیس، جمعی از مسئولین استانی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیرین محترم عرصه سلامت، حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به جزئیات بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی امام رضا(ع) ادامه داد: این بیمارستان در مساحتی معادل ۱۸ هزار مترمربع، با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشارکت خیرین استان احداثو آماده بهره برداری است.

وی در خصوص سایر برنامه های حضور وزیر بهداشت در اصفهان خاطرنشان کرد: هنوز برنامه های در نظر گرفته شده برای سفر وزیر بهداشت در اصفهان قطعی نشده است و پس از تکمیل برنامه، آنها را اعلام می کنیم.

نظر شما