شناسهٔ خبر: 42414921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اولویت سیستم آموزشی بر حضور در کلاس درس است

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: اولویت آموزش و پرورش بر حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صبح امروز در آئین بازگشایی سال تحصیلی جدید در دبستان والفجر روستای زرنان، اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت نقش مهمی برای آموزش و پرورش انسان‌های عالم و تربیت شده دارد.

وی افزود: در آموزش و پرورش فقط اطلاعات معلم به دانش‌آموز منتقل نمی‌شود بلکه مدرسه محل آموزش تمرین زندگی و تربیت دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: ۴۶ هزار نفر جمعیت فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران و یک میلیون و ۳۰ هزار دانش‌آموز در ایامی که آموزش حضوری در مدارس در اولویت است، تلاش دارند تا سلامت دانش‌آموزان در کنار مسائل آموزشی و تربیتی حفظ شود.

صیدلو خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و امکانات خاص و تراکم دانش‌آموزی گروه‌بندی کلاس‌ها با تصمیم شورای مدرسه انجام شده و در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌ها و آموزش غیرحضوری و دریافت محتوا از طریق شبکه شاد و رسانه ملی ارتباطات فراهم شده است. 

انتهای پیام/س

نظر شما