شناسهٔ خبر: 42393624 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

تنها پس از گذشت سه روز از آغاز قیلمبرداری

تست کرونای رابرت پتینسون مثبت شد، تولید «بتمن» تعلیق!

صاحب‌خبر -

بانی‌فیلم؛

آزمایشات مربوط به کرونای رابرت پتینسون بازیگر هالیوودی مثبت اعلام شد. گروه سازنده «بیمن» تولید این فیلم سینمایی را به حالت تعلیق درآوردند.

به گزارش ایندی‌وایر، پیش از این سایت «ونتی‌فیر» گزارش داده بود که فرد مورد نظر در پروژه «بتمن» که به کرونا مبتلا شده در واقع رابرت پتینسون بازیگر نفش اصلی است. آزمایش پاتینسون در حالی مثبت اعلام شد که تنها سه روز از شروع فیلمبرداری می‌گذشت.

پروژه «بتمن» تنها سه روز پس از شروع فیلمبرداری‌اش در استودیوی لی‌وسدن متعلق به کمپانی برادران وارنر در هرتفوردشایر انگلیس آغاز شده بود که مثبت شدن تست پتینسون تولید فیلم را متوقف کرد.

مسئولان کمپانی خبر مثبت شدن آزمایش کووید۱۹ رابرت پتینسون را تأیید کردند. سخنگوی این استودیو گفت: هنوز عواملی که احتمالا در پروژه مبتلا شده باشند مشخص نشده. براساس پروتکل‌های تعیین شده بهداشتی همه عوامل در حال قرنطینه هستند و فیلمبرداری به طور موقت متوقف شده است.

فیلمبرداری پروژه «بتمن» با بازی رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی در ژانویه ۲۰۲۰ در لندن آغاز شد، اما فیلمبرداری در اواسط ماه مارس و پیش از انتقال گروه سازنده به لیورپول که به دلیل همه گیر شدن بیماری کووید۱۹ انجام شد، پروژه به طور کامل متوقف شد.

فیلم سینمایی«بتمن» قرار است روز یکم اکتبر سال آینده اکران شود.

مت ریوز کارگردان «بتمن» سه ماه دیگر برای فیلمبرداری این فیلم فرصت دارد، او پیش از متوقف شدن پروژه حدود یک چهارم از فیلم را به پایان رسانده بود.

ریورز چندی پیش در رویداد مجازی «دی‌سی فن‌دام» از تیزر این فیلم رونمایی کرده بود. فیلمنامه «بتمن سال دو» براساس مجموعه کمیک‌های DC نوشته شده است. پتینسون در همان روزهای ابتدایی نسخه‌ای از بتمن را بازی کرد. او در کنار کالین فارل در نقش پنگوئن، زوئی کراویتز در نقش زن گربه‌ای، پاول دانو در نقش ریدلر، جفری رایت در نقش کمیسر گوردون، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی ورث و جان تورتورو در نقش کارمین فالکون در این فیلم حضور دارد.. دیگر بازیگران این فیلم پیتر سارسگارد و بری کیوگان هستند.

مت ریوز در باره داستان «بتمن» اظهار داشت: «چیزی که من در داستان بتمن به آن اشاره کردم این است که او به معنای سنتی یک ابرقهرمان نیست.»

ریوز در «دی‌سی فن‌دام» گفته بود: «اگر بتمن یک قدرت بالا داشته باشد، توانایی‌اش در تحمل آن قدرت است. او یک شخصیت بسیار زنده است. فیلم ما نسخه‌ای از چگونگی تبدیل شدن بتمن به یک ابرقهرمان نیست،»

این اولین پروژه کارگردانی مت ریوز از زمان کارگردانی فیلم «جنگ برای سیاره میمون ها»ست که در سال ۲۰۱۷ اکران شد.

اشتراک گذاری در:

نظر شما