شناسهٔ خبر: 42392926 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سلطانی فر: بعد از ۴۲ سال، استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان بعد از جشن قهرمانی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بعد از ۴۲ سال دولتی بودن، ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد.

سلطانی فر با قدردانی از عوامل برگزاری دیدار پایانی جام حذفی در مشهد مقدس گفت: تدارک خوبی برای اهدای جام صورت گرفت که قابل تقدیر است.

او در خصوص برنامه‌های ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ورود به بازار سرمایه توضیح داد: از تاریخ ۱۸ فروردین سال ۹۹ کار کارشناسی در ارتباط با خصوصی سازی سرخابی‌های پایتخت انجام شده و اسناد و مدارک ۲ باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به بررسی دارایی‌های ۲ باشگاه بزرگ‌ پایتخت در نخستین گام برای سرعت بخشیدن به روندخصوصی سازی آن‌ها گفت: برای تیم استقلال ورزشگاه مرغوبکار و کمپ حجازی را در نظر گرفتیم که هفته آینده سند کمپ حجازی به نام این باشگاه صادر می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین برای پرسپولیس هم اسناد مالکیت ۲ باشگاه درفشی فر و استادیوم شهدای گمنام را قطعی کردیم.

او از بررسی صورت‌های مالی پرسپولیس تا آخر خرداد ۹۹ و استقلال تا آخر تیر ماه از برگزاری مجامع آن‌ها خبر داد.

سلطانی فر این نکته را مورد توجه قرارداد که بعد از ۴۲ سال دولتی بودن، این ۲ باشگاه وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد.

او بیان کرد: در تلاش هستیم با تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز شرایط را برای ورود سرخابی‌های پایتخت به بازار سرمایه مهیا کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر حل و فصل شدن بخش قابل توجهی از بدهی‌های مالی استقلال و پرسپولیس گفت: ان شاالله در آینده بخش دیگری از مشکلات مالی این ۲ باشگاه مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: مطمئن هستم در آینده نزدیک این ۲ باشگاه مردمی و پرطرفدار از فرایند دولتی بودن خارج می‌شوند و با این تغییرات فوتبال کشور در شرایط بهتر برای توسعه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما