شناسهٔ خبر: 42392726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دکتر مسعود سلطانی‌فر:

بعد از 42 سال دولتی بودن، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد/ تدارک خوبی برای اهدای جام قهرمانی صورت گرفت که قابل تقدیر است

وزیر ورزش و جوانان گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وزیر ورزش و جوانان بعد از جشن قهرمانی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بعد از 42 سال دولتی بودن، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد.

دکتر مسعود سلطانی‌فر با قدردانی از عوامل برگزاری دیدار پایانی جام حذفی در مشهد مقدس گفت: تدارک خوبی برای اهدای جام صورت گرفت که قابل تقدیر است.

او در خصوص برنامه‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای ورود به بازار سرمایه توضیح داد: از تاریخ 18 فروردین سال 99 کار کارشناسی در ارتباط با خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت انجام شده و اسناد و مدارک دو باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

سلطانی‌فر با اشاره به بررسی دارایی‌های سرخابی‌های پایتخت گفت: در نخستین گام برای سرعت بخشیدن به روند خصوصی‌سازی آنها، برای تیم استقلال ورزشگاه مرغوب کار و کمپ حجازی را در نظر گرفتیم که هفته آینده سند کمپ حجازی به نام این باشگاه صادر می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین برای پرسپولیس هم دو باشگاه درفشی‌فر و استادیوم شهدای گمنام را اسناد مالکیتشان قطعی کردیم.

او با اشاره به بررسی صورت‌های مالی پرسپولیس تا آخر خرداد 99 و استقلال تا آخر تیر ماه از برگزاری مجامع آنها خبر داد.

سلطانی‌فر با اعلام خبر حل و فصل شدن بخش قابل توجهی از  بدهی‌های مالی استقلال و پرسپولیس گفت: انشالله در آینده بخش دیگری از مشکلات مالی این دو باشگاه مرتفع خواهد شد. مطمئن هستم در آینده نزدیک این دو باشگاه مردمی و پرطرفدار از فرایند دولتی بودن خارج می‌شوند و با این تغییرات فوتبال کشور در شرایط بهتر برای توسعه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما