شناسهٔ خبر: 4237493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر کشور: استان خراسان رضوی از اهمیت خاصی برخوردار است

مشهد - ایرنا - وزیر کشور گفت: استان خراسان رضوی به ویژه شهر مقدس مشهد به دلیل ورود سالانه حدود 30 میلیون زائر از اهمیت خاصی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا رحمانی فضلی در روز دوشنبه در جریان بازدید از جادهای محور شمالی خراسان رضوی در مسیر فردوسی، چناران و قوچان و نیز بزرگراه مشهد -باغچه افزود: این مهم می طلبد تا دستگاههای اجرایی کشوری و استانی با تمام امکانات زمینه رفاه حال مسافران را فراهم کنند.

وزیر کشور افزود: امیدواریم در آینده نزدیک بتوان از سوی دولت تسهیلات ویژه ای را به خراسان رضوی برای رفاه حال شهروندان اختصاص داد.

وی در ادامه همچنین گفت: با آغاز عملیات اجرایی بزرگراه حرم تا حرم که از جوار بارگاه حضرت معصومه(س) آغاز و تا حرم مطهر رضوی ادامه دارد زمینه جا به جایی ایمن تعداد بیشتری مسافر فراهم خواهد شد.

رحمانی فضلی در ادامه اظهارداشت: جمعیت هلال احمر، پلیس راه و اورژانس در قالب گروههای ویژه با استقرار در جاده های مواصلاتی اقدامات مناسبی را برای رفاه حال زائران و مسافران نوروزی ارائه می کنند.

وی افزود: اقدامات انجام شده زمینه رضایتمندی عمومی و ماندگاری بیشتر زائران در مشهد را فراهم می کند.

وزیر کشور به همراه استاندار خراسان رضوی از ایستگاههای امداد و نجات امامزاده ابراهیم واقع در محور قوچان- فاروج - ملک آباد و همچنین پلیس راههای امام تقی(ع) واقع در شهر ملک آباد و شهر مشهد بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در ورودی آزادراه شهید شوشتری در محل پلیس راه مشهد به مسافران نوروزی خوش آمد گفت.

7498/1858

نظر شما