شناسهٔ خبر: 42332524 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تقی زاده خبر داد

میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی برای نیمسال اول تمدید شد

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویانی که در سنوات قبل در نزدیک‌ترین دانشگاه محل سکونت خود میهمان بوده‌اند، میهمانی آن‌ها یک نیمسال دیگر تمدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی‌زاده گفت: آن دسته از دانشجویانی که مدت مجاز میهمانی آن‌ها (۴ نیمسال) به اتمام رسیده است چنانچه واجد شرایط انتقال و یا میهمانی دائم می‌باشند حکم مربوطه صادر و در صورت عدم احراز شرایط جهت ادامه تحصیل به دانشگاه مبدا باز می‌گردند.

وی افزود: برای سایر دانشجویان باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه در بسیاری از دانشگاه‌ها نمرات تمام دروس خصوصاً دروس عملی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تاکنون ثبت نشده است لذا میهمانی تمام دانشجویانی که قبلاً میهمان بوده‌اند را یک ترم دیگر تمدید گردید و جهت تمدید حضور برای نیمسال‌های آتی در دانشگاه مقصد در بهمن‌ماه تصمیم‌گیری خواهد شد.

تقی‌زاده در تشریح فرآیند سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: سامانه سجاد به مدت یک‌ماه از تاریخ ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ برای ثبت تقاضای دانشجویان شاهد و ایثارگر فعال بود و تعداد ۳۳۰ نفر در این سامانه تقاضای خود را ثبت نمودند.

وی افزود: پس از ثبت تقاضا‌ها در سامانه سجاد، مدیران امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های مبدا اطلاعات متقاضیان را بررسی و نظر خود را در سامانه اعلام کردند که در این مرحله دانشجویانی که حائز شرایط آئین نامه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر نبودند درخواست‌شان لغو و درخصوص سایر دانشجویانی که اطلاعات آن‌ها مورد تایید دانشگاه بوده است درخواست آن‌ها جهت بررسی در کمیسیون نقل و انتقال ستاد شاهد به این اداره کل ارسال شد که پس از بررسی‌های لازم نتیجه از طریق سامانه سجاد اعلام گردید.

گفتنی است، دانشجویان با مراجعه به سامانه و درج کد رهگیری می‌توانند از نتیجه درخواست خود مطلع شوند.

نظر شما