شناسهٔ خبر: 4231923 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

در روز پایانی تعطیلات نوروزی گزارش می شود؛

ترافیک سنگین و بارش برف در برخی محورها

در حالی که امروز جمعه آخرین روز تعطیلات نوروزی است، به علت بارش برف و باران، ترافیک در برخی جاده های کشور سنگین و نیمه سنگین شده است. لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، نیز با حضور در مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور، از اوضاع جاده ها مطلع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برابر اعلام پلیس راه، در استان قزوین (محورهای رشت - قزوین و قزوین - کرج ) / استان گیلان ( محور سنگر تا منجیل) و استان مازندران (محور آمل - نارنجستان) ترافیک سنگین گزارش شده است.

دانلود

 

 

دانلود

دانلود

در استان البرز (باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین از آبیک تا پل فردیس) و (باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از پل فردیس تا بهنوش)، استان مازندران (محور چالوس - کرج)، استان قزوین (محور رشت به قزوین و قزوین به کرج) و استان قم (آزادراه قم به تهران)، ترافیک نیمه سنگین است. دیگر محورهای ارتباطی کشور، از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.

دانلود

دانلود

دانلود

 

دانلود

به گفته رئیس پلیس راهور، در حال حاضر، محور هراز؛ رشت - قزوین، خروجی های مشهد، تهران - قم، اصفهان - شیراز، تهران - کرج - قزوین دارای ترافیک روان اما پرحجم هستند که برای تسهیل عبور و مرور محدودیت هایی پیش بینی شده است.

 

در آخرین روز از تعطیلات نوروزی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور بازدید کرد. علی لاریجانی در این بازدید، ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف این مرکز، در جریان فعالیت‌ های آن قرار گرفت.


 

نظر شما