شناسهٔ خبر: 4227989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای برنامه های فرهنگی در هزار مسجد مازندران

ساری - ایرنا - سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برنامه های مذهبی در هزار مسجد که در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، اوقاف و ... است برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

سید اسماعیل احمدی روز یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سالی که از سوی رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده ما هم با همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی و همیاری استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، توانستیم برنامه های فرهنگی ویژه نوروز فاطمی را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه های مذهبی در هزار مسجد که در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، اوقاف و ... است برگزار می شود، گفت: در کانون های فرهنگی مساجد هم کتابخانه دائر است و مسافران می توانند از این محل استفاده کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه برنامه های سوگواری در مساجد استان برگزار می شود، ادامه داد: بعد از ایام فاطمیه، جنگ شادی و برنامه های موسیقی سنتی و پاپ در استان اجرا می شود.

احمدی با اشاره به استقبال مردم از اکران نوروزی سینماهای مازندران، تصریح کرد: دو فیلم ایران برگر و رخ دیوانه در سینماهای استان در حال اکران است.

وی با بیان اینکه رهبری با تدبیر ویژه، امسال را سال همدلی و همزبانی بین دولت و ملت اعلام کردند، افزود: چراکه در مرحله حساس جهانی و به ویژه مذاکرات هسته ای قرار داریم و رهبری با این شعار نشان دادند دولت و ملت در کنار هم قرار دارند.ک/1

6097

نظر شما