شناسهٔ خبر: 42227935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عزاداران حسینی نذر خون را در اولویت قرار دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: عزاداران حسینی با توجه به شرایط شیوع بیماری منحوس کرونا، اهدای خون به بیماران را در اولویت نذورات خود قرار بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه کار هیات مذهبی تعطیل بردار نیست، گفت: با شیوع ویروس کرونا هیات‌های مذهبی از ابتدا در بحث ضد ضدعفونی کردن محلات و بعد در کنار کادر درمان در بیمارستان‌ها و برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده پیش‌قدم بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، ماه غلبه خون بر شمشیر، شهدا کربلا خون خود را در راه اسلام فدا کردند و باید این واقعه تاریخی سر لوحه زندگی همه شیعیان باشد با توجه به شرایط امسال و اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد کرونا به مردم توصیه می‌کنیم در ماه‌های محرم و صفر اهدای خون به بیماران را در اولویت نذورات خود قرار دهند.

احمدی بیان کرد: از ابتدای انقلاب هر اتفاقی که برای نظام رخ داده از سیل گرفته تا جنگ، زلزله و اکنون با وقوع بیماری کرونا ملت ما تا آخر ایستاده‌اند، تا دشمنان دین و نظام چشم طمع به این انقلاب نداشته باشند.

او ادامه داد: سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی می‌فرماید: ما ملت امام حسینیم؛ از همه مداحان و سخنرانان و عزادارن سید الشهدا دعوت می‌شود که با حضور در مراکز سازمان انتقال خون نسبت به اهدای خون خود اقدام کنند که این اهدا برای خود فرد مفید است و به درمان بیماران کرونایی کمک می‌کند.

انتهای  پیام/ز

نظر شما